آگهی رایگان درج آگهی رایگان

اجرای کفپوش اپوکسی حرفه ای با ضمانت کیفیت

عبدالعلی زارع: ۰۹۱۷۸۱۰۲۹۴۰

اجرای کفپوش اپوکسی حرفه ای با ضمانت کیفیت توسط اکیپ اپوکسی کار درجه یک با استفاده از مرغوب ترین متریال و مواد اولیه موجود در بازار بالا بردن کارایی سالن تولید شما و افزایش بهره وری در فرآیند تولید و تردد کارکنان با اجرای تخصصی و اصولی کفپوش اپوکسی کفپوش اپوکسی موجب محافظت از محیط کارگاه و سالن ها در برابر سایش و خوردگی در دراز مدت می گردد. منصفانه ترین قیمت اجرای کفپوش اپوکسی را از گروه نمونه و متعهد اپوکسی کار با مدیریت مهندس زارع بخواهید. بازدید ار پروژه و مشاوره رایگان می باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره موجود در آگهی تماس حاصل فرمایید.

عبدالعلی زارع

اصفهان > اصفهان

تلفن: ۰۹۱۷۸۱۰۲۹۴۰

فکس: ۰۷۱۳۷۵۰۲۹۷۶

آدرس : شیراز ، خیابان حراف ، کوچه 6 ، طبقه دوم

آدرس 2: ارسنجان جمال اباد جاده قدیم مرکز بهداشت

تعداد بازدید: ۸۹

بروز رسانی: امروز ۰۵:۵۳

شناسه آگهی: ۲۸۹۴۷۹۰

تازه های کفپوش اپوکسی

کفپوش اپوکسی ساتر

فروش کفپوش اپوکسی ساتر کفپوش ساتر از به نام ترین شرکت های کفپوش در تهران می‌باشد که انواع خدمات کفپوش اپوکسی، ورزشی، بیمارستانی را ارائه می دهد.

اطلاعات تماس
تهران | کفپوش ساتر

طراحی و اجرای اپوکسی کف

طراحی و اجرای اپوکسی کف با بهترین کیفیت متریال اولیه در این مجموعه انجام می شود. کفپوش اپوکسی پرایمر که دارای چسبندگی عالی به انواع مصالح کفپوش اپوکسی می باش...

اطلاعات تماس
تهران | محمدامین

اپوکسی کف

مجری اپوکسی کف و پوشش اپوکسی کف و پوشش اپوکسی دیوار در پارکینگ و انباری و سوله های صنعتی و تولیدی و ورزشی در تمام نقاط ایران با نازلترین قیمت.

اطلاعات تماس
تهران | پیمانکاری اپوکسی

اجرای اپوکسی کف

مجری اپوکسی کف سوله های ورزشی و تولیدی و صنعتی با اکیپ مجرب و ماهر با قیمت مناسب در تمام نقاط ایران در کمترین زمان ممکن.

اطلاعات تماس
تهران | محمدامین

تهیه و فروش اپوکسی کف

مجری اپوکسی کف و نظارت اپوکسی کف و تهیه و فروش اپوکسی کف در تمام نقاط ایران با اجرای سابقه ی بیش از 20 سال در خدمات اپوکسی کف و رنگ کف و پوشش اپوکسی کف و اپ...

اطلاعات تماس
تهران | محمدامین
باشگاه مدیران و کارآفرینان مثلث جایی برای رهبران ارزش آفرین که هنرشان تبدیل آرزوها به واقعیت است