آگهی رایگان درج آگهی رایگان

کفپوش بیمارستانی - کفپوش آنتی باکتریال

📝کفپوش اپوکسی بیمارستانی در کلینیک ها، بیمارستان ها، مراکز بهداشتی و درمانی، اتاق عمل و … به منظور پوشش دهی فضای کف این محیط ها مورد استفاده قرار می گیرد. استفاده از این نوع کفپوش ها روشی بسیار مدرن جهت حفظ بهداشت محیط و جلوگیری از آلوده شدن فضا محسوب می گردد. از مزایای این نوع از کفپوش ها می توان به امکان شستشو و ضد عفونی سریع آن اشاره کرد. کپک، قارچ، باکتری، مخمر و  … از میکروارگانیسم هایی هستند که در محیط های مرطوب و کفپوش ها به سرعت تکثیر می شوند و سبب آلودگی محیط می گردند. این نوع کفپوش ها کاملا بهداشتی و یکپارچه می باشند به همین دلیل از بروز گرد و غبار نیز جلوگیری می نمایند.

بهنام اخوان

گیلان > رشت

تلفن ۱: ۰۹۱۱۵۲۷۷۰۰۳

تلفن ۲: ۰۱۳۳۳۷۰۵۸۴۱

تلفن ۳: ۰۱۳۳۳۷۰۵۸۴۲

آدرس: شعبه 1:رشت .جاده انزلی.روبه روی تالار دیدار.شرکت خانه سازان برنا

تعداد بازدید: ۲۴۵

بروز رسانی: امروز ۰۱:۱۱

شناسه آگهی: ۲۵۷۷۸۱۱

تازه های کفپوش اپوکسی

کفپوش اپوکسی ساتر

فروش کفپوش اپوکسی ساتر کفپوش ساتر از به نام ترین شرکت های کفپوش در تهران می‌باشد که انواع خدمات کفپوش اپوکسی، ورزشی، بیمارستانی را ارائه می دهد.

اطلاعات تماس
تهران | کفپوش ساتر

طراحی و اجرای اپوکسی کف

طراحی و اجرای اپوکسی کف با بهترین کیفیت متریال اولیه در این مجموعه انجام می شود. کفپوش اپوکسی پرایمر که دارای چسبندگی عالی به انواع مصالح کفپوش اپوکسی می باش...

اطلاعات تماس
تهران | محمدامین

اجرای اپوکسی کف

مجری اپوکسی کف سوله های ورزشی و تولیدی و صنعتی با اکیپ مجرب و ماهر با قیمت مناسب در تمام نقاط ایران در کمترین زمان ممکن.

اطلاعات تماس
تهران | محمدامین

تهیه و فروش اپوکسی کف

مجری اپوکسی کف و نظارت اپوکسی کف و تهیه و فروش اپوکسی کف در تمام نقاط ایران با اجرای سابقه ی بیش از 20 سال در خدمات اپوکسی کف و رنگ کف و پوشش اپوکسی کف و اپ...

اطلاعات تماس
تهران | محمدامین