آگهی رایگان درج آگهی رایگان

اجرای انواع کف پوش اپوکسی و پلی یورتان  اپوکسی کار

شرکت فولادین پلیمر آذران: ۰۹۱۲۷۰۷۰۳۶۸ - ۰۹۱۹۳۴۲۷۳۵۱ - ۰۲۱۵۶۴۴۲۰۳۴

مجموعه ما یکی از معتبر ترین شرکت های اپوکسی کار با ارائه ی ارزنده ترین خدمات می باشد.  اجرا کف پوش پلی یورتان با قیمت مناسب را به تیم مجری کفپوش پلی یورتان مجموعه ما بسپارید.  اجرا انواع کف پوش های اپوکسی در رنگ های مختلف باکیفیت عالی و قیمت مناسب را تیم مجری کفپوش اپوکسی فولاد ین پلیمر آذران برای شما انجام می دهند.  اجرا انواع کف پوش های پلی یورتان در رنگ های مختلف با بهترین کیفیت اجرا کف پوش اپوکسی انواع سالنهای خودرو سازی ها بیمارستان ها ، پارکینگ ها و غیره اجرا کفپوش اپوکسی انواع مخازن بتنی و فلزی استخر و غیره و کف پوش اپوکسی پارکینگ و کفپوش اپوکسی استخر توسط تیم مجرب اپوکسی کار فولاد ین پلیمر قابل انجام می باشد.  اگر به دنبال مجرب ترین مجری کفپوش اپوکسی  هستید مجموعه فولاد ین پلیمر آذران را انتخاب کنید. این مجموعه بزرگ و با سابقه مجری کفپوش پلی یورتان نیز می باشد.  جهت کسب اطلاعات تکمیلی با ما تماس بگیرید.

شرکت فولادین پلیمر آذران

تهران > تهران

تلفن: ۰۹۱۲۷۰۷۰۳۶۸

تلفن: ۰۹۱۹۳۴۲۷۳۵۱

تلفن: ۰۲۱۵۶۴۴۲۰۳۴

Email

تعداد بازدید: ۱۹۶۷

بروز رسانی: امروز ۱۶:۰۷

شناسه آگهی: ۱۲۹۳۸۴۳

تازه های کفپوش اپوکسی

طراحی و اجرای اپوکسی کف

طراحی و اجرای اپوکسی کف با بهترین کیفیت متریال اولیه در این مجموعه انجام می شود. کفپوش اپوکسی پرایمر که دارای چسبندگی عالی به انواع مصالح کفپوش اپوکسی می باش...

اطلاعات تماس
تهران | محمدامین

اپوکسی کف

مجری اپوکسی کف و پوشش اپوکسی کف و پوشش اپوکسی دیوار در پارکینگ و انباری و سوله های صنعتی و تولیدی و ورزشی در تمام نقاط ایران با نازلترین قیمت.

اطلاعات تماس
تهران | پیمانکاری اپوکسی

اجرای اپوکسی کف

مجری اپوکسی کف سوله های ورزشی و تولیدی و صنعتی با اکیپ مجرب و ماهر با قیمت مناسب در تمام نقاط ایران در کمترین زمان ممکن.

اطلاعات تماس
تهران | محمدامین

تهیه و فروش اپوکسی کف

مجری اپوکسی کف و نظارت اپوکسی کف و تهیه و فروش اپوکسی کف در تمام نقاط ایران با اجرای سابقه ی بیش از 20 سال در خدمات اپوکسی کف و رنگ کف و پوشش اپوکسی کف و اپ...

اطلاعات تماس
تهران | محمدامین

اپوکسی کف و کفپوش اپوکسی و رنگ اپوکسی کف و پوشش اپوکس کف رنگ ترافیک ی

مجری ساب زنی و کفپوش اپوکسی کف ورنگ اپوکسی کف و خط کشی اپوکسی کف در پارکینگ ها و اپوکسی کف سوله ها و سالنهای تولید در تمام نقاط ایران آماده ی خدمات هستیم.

اطلاعات تماس
تهران | پیمانکاری اپوکسی کف پوشش اپوکسی کف و رنگ کف
باشگاه مدیران و کارآفرینان مثلث جایی برای رهبران ارزش آفرین که هنرشان تبدیل آرزوها به واقعیت است