آگهی رایگان درج آگهی رایگان

فروش روغن کنجد دکتر بیز

سحر شریف: ۰۹۳۵۳۷۱۵۶۵۲ - ۰۹۱۹۱۰۱۱۰۲۷ - ۰۹۱۹۸۲۲۳۴۲۲

فروش روغن کنجد دکتر بیز در اشتهارد روغن کنجد در بین تمام روغنهای خوراکی به ملکهی روغنها مشهور است. دانه کنجد بیشترین میزان روغن را در بین دانههای روغنی دیگر داراست اما با وجود این تولید آن بسیار کمتر از دانههای دیگر نظیر سویا، آفتابگردان و گلرنگ می باشد. روغن کنجد به عنوان یک روغن با قیمت و کیفیت بالا شناخته میشود. این روغن بیشترین مقاومت و ماندگاری را در بین روغنهای خوراکی با درصد بالای چربی غیراشباع دارد. نوع لیگنان و آنتی اکسیدانهای طبیعی موجود در این روغن باعث بروز مقاومت بسیار بالا در برابر اکسیداسیون و خواص فیزیولوژیکی ارزشمند روغن کنجد شده است. ترکیب اسیدهای چرب روغن کنجد به گونهای است که برای هر سه مصرف سرخ کردن، پخت و پز و سالاد قابل استفاده می باشد. خواص روغن کنجد تصفیه شده 810 گرمی * کاهش دهنده سطح کلسترول بد خون(LDL) و افزایش جذب کلسترول خوب(HDL) * کاهش فشارخون در افراد مبتلا به فشار خون بالا * جلوگیری از سرطانهای سینه، پروستات و سرطانهای دستگاه گوارش * جلوگیری از تصلب شرایین و بسته شدن عروق * جلوگیری از بروز سکته قلبی * جلوگیری از بروز آب مروارید * شفافیت و لطافت پوست به دلیل غنی بودن از ویتامین E * مناسب برای سرخ کردن به دلیل مقاومت بالای حرارتی * کاهش ابتلا به بیماری پارکینسون * جلوگیری از بیماریهای مفصلی و آرتروز * خواص آنتی اکسیدانی فوقالعاده به دلیل وجود دو ماده شیمیایی sesamol و sesamin. آنتی اکسیدانها با رادیکالهای آزادی که به سلولها آسیب میرسانند و به روند پیری سرعت میبخشند مقابله میکند. * ویتامین E موجود در آن از بیماری آلزایمر جلوگیری میکند. برای مشاوره رایگان با تیم مشاوره ما تماس بگیرید👩⚕️ درست همین جا و همین حالا وقتشه📍 راه شاید همون راهه! اما ما همراه شما هستیم 🛤🛣 ارسال رایگان به تمام نقاط ایران ✈️🛩 مسولیت را به گردن میگیریم ⚖ تا به موقع محصول تحویل داده شود👌

سحر شریف

البرز > اشتهارد

تلفن: ۰۹۳۵۳۷۱۵۶۵۲

تلفن: ۰۹۱۹۱۰۱۱۰۲۷

تلفن: ۰۹۱۹۸۲۲۳۴۲۲

تعداد بازدید: ۱۵۶

بروز رسانی: ۳ سال پیش

شناسه آگهی: ۱۶۵۱۴۷۹

تازه های روغن های گیاهی

فروش روغن زیتون بکر ، تولید روغن زیتون

تولید و توزیع انواع روغن زیتون بکر. روغن زیتون بکر با بو روغن زیتون بکر بدون بو. ارسال به سراسر کشور. فروش به صورت عمده و خرده.

اطلاعات تماس
تهران | پورمحمدی

فروش روغن پودر نارگیل

تولید و توزیع روغن پودر نارگیل اصل و مرغوب. با بهترین کیفیت و تولید به روش پرس سرد. ارسال به سراسر کشور. فروش به صورت خرده و عمده.

اطلاعات تماس
تهران | مقدسی