آگهی رایگان درج آگهی رایگان

وارد کننده روغن کرچک ، فروش عمده روغن کرچک هندی

وارد کننده روغن کرچک با قیمت عالی قیمت روغن کرچک هندی بازرگانی شیمی تجارت مهرآوان در زمینه ی تامین توزیع مواد اولیه ی شیمیایی از جمله فروش روغن کرچک بازرگانی شیمی تجارت مهرآوان در زمینه ی فروش مواد اولیه ی دارویی و خوراکی مواد اولیه ی آرایشی بهداشتی مواد اولیه ی شیمیایی و صنعتی وارد کننده مواد اولیه غذایی روغن کرچک یک روغن گیاهی چند منظوره است که مردم برای هزاران سال استفاده کردهاند. این ماده را با استخراج روغن از دانههای گیاه Ricinus communis ساخته شده است. این دانهها، که به عنوان لوبیای کاستور شناخته میشوند، حاوی آنزیم سمی به نام ریسین هستند.روغن کرچک به عنوان یک منبع اسید ریسینولئیک، یک اسید چرب غیر اشباع که دارای 18 کربن است، شناخته شده است. اسید ریسینولیک از جمله اسیدهای چرب غیر معمول است و دارای گروه هیدروکسیلی کاربردی در کربن 12 است. این گروه عملکردی باعث میشود ریسینولئیک اسید (و روغن کرچک) قطبی‎تر از بیشتر چربیها باشد.واکنش شیمیایی گروه الکل نیز اجازه میدهد مشتقات شیمیایی که بیشتر از سایر روغنهای دانه امکانپذیر نیست. به دلیل محتوای اسید ریکینولئیک اسید، روغن کرچک یک ماده شیمیایی با ارزش در مواد اولیه است و دارای ارزشی فراتر از قیمت روغنهای دیگر است. برای اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید فروش روغن کرچک هندی

شیمی تجارت مهرآوان

تهران > تهران

تلفن: ۰۹۱۲۹۵۴۶۶۴۱

تلفن: ۰۲۱۸۸۶۸۴۹۶۰

Email

تعداد بازدید: ۹۱۹

بروز رسانی: امروز ۲۱:۳۸

شناسه آگهی: ۱۵۵۳۴۰۳

تازه های روغن های گیاهی

فروش روغن زیتون بکر ، تولید روغن زیتون

تولید و توزیع انواع روغن زیتون بکر. روغن زیتون بکر با بو روغن زیتون بکر بدون بو. ارسال به سراسر کشور. فروش به صورت عمده و خرده.

اطلاعات تماس
تهران | پورمحمدی

فروش روغن پودر نارگیل

تولید و توزیع روغن پودر نارگیل اصل و مرغوب. با بهترین کیفیت و تولید به روش پرس سرد. ارسال به سراسر کشور. فروش به صورت خرده و عمده.

اطلاعات تماس
تهران | مقدسی