آگهی رایگان درج آگهی رایگان

فروش پکینگ لاستیکی paking با قیمت مناسب

فروش پکینگ لاستیکی packing با قیمت مناسب  پکینگ لاستیکی با بهترین کیفیت تولید پکینگ های لاستیکی در اندیشه داران صنعت این مجموعه در زمینه تولید و فروش پکینگ های لاستیکی با کیفیت فعالیت دارد. پکینگ لاستیکی (سیل) قطعه آببندی متحرک است که به صورت داینامیکی در آببندی پیستون و شافت پمپها مورد استفاده قرار می گیرد.( اندیشه داران) معمولا پکینگ ها از لاستیک طبیعی یا مصنوعی ساخته شده و سایز های گوناگونی دارند و عمر مفید آنها به جنس ساخت بستگی دارد .پکینگ ها به صورت ردیفی یا چند تکه بوده و با استفاده از الیاف تقویت میشوند. اگر برای تقویت این پکینگ ها از رینگ پشتیبان هم استفاده شود، تحمل فشار آنها افزایش خواهد یافت. (اندیشه داران صنعت) لبه های داخلی و خارجی پکینگ ها، جایگاه آنها را مشخص می کند. زمانی که لبه های بیرونی بلند تر باشند، گلویی کار می کند و اگر لبه های داخلی بلند تر باشند، پیستونی درگیر خواهد شد. در صورتی که این لبه ها با یکدیگر تقارن داشته باشند، هم گلو و هم پیستون با هم کار میکنند. طریقه نصب آنها معمولا به گونه ای است که با فشار، لبه پکینگ را به دیواره چسبانده و به شکل بهتری آببندی را انجام می دهند. تولید پکینگ های لاستیکی در اندیشه داران صنعت انجام می شود. همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

اندیشه داران صنعت

تهران > تهران

تلفن: ۰۹۱۹۲۰۲۱۷۹۸

Email

آدرس: تهران خیابان مطهری – بعد از چهارراه سهروردی – پلاک 81- طبقه اول – واحد اول شرقی

تعداد بازدید: ۳۰۲

بروز رسانی: امروز ۱۶:۰۵

شناسه آگهی: ۲۲۱۷۲۴۶

تازه های پکینگ آب بندی

انواع پکینگ

انواع پکینگ های پیستون و گلویی با متریال های وایتون(VITON)-سیلیکون(SILICON)-ان بی آر(NBR)- پلی اورتان (POLYURETHON) CFW-NAK-UN(چینی)-KASTAS-BISSAN-SUPTEX..

اطلاعات تماس
تهران | دنیای آب بند

واترپروف سطوح بتنی ( آب بند پلیمری دو جزیی )

شرکت رزین پی سازه تولید کننده تخصصی محصولات آب بندی بتنی از جمله ژل میکروسیلیس ، عایق قیری امولسیونی ، موم پرایمر ، چسب بتن آب بند، عایق سفید بام ، واترپروف ...

اطلاعات تماس
شیراز | رزین پی