آگهی رایگان درج آگهی رایگان

خرید کنسانتره پروتئین شیر مستقیم از تولیدکننده ، خرید MPC شاهدوش و رامیکا

کنسانتره پروتئین شیر (MPC)، یک محصول ارزشمند حاصل تغلیظ پروتئین شیر می باشد غالب پروتئین این محصول از نوع کازئینات می باشد. این محصول برای بالابردن ارزش تغذیه ای و افزایش درصد پروتئین و همچنین برای تغلیظ محصولات بکار می رود. کاربرد های اصلی این محصول، در تولید مکمل های تغذیه ای و گینر، ماست چکیده و ماست موسیر ، پروتئین بار ها و ... می باشد. علاوه بر این برای بدنسازی و ورزش نیز می توان آن را بکار برد و به عنوان پروتئین دیر هضم از آن استفاده کرد. ____________________________________________ برای بازرگانان، تجار و بروکر های محترم: پروتئین شیر برای شما عزیزان یک محصول منحصر به فرد با بازار کار گسترده به حساب می آید. کارخانه های لبنیات و تولید کنندگان مکمل بدنسازی، مشتریان اصلی شما هستند. اگر تا به حال روی صادرات شیرخشک فعالیت داشته ای. به احتمال زیاد به سادگی و فقط با کمی تلاش می توانید روی صادرات ام پی سی شاهدوش و ام پی سی رامیکا با ما همکاری کنید و بازار کاری خود را در کشور مقصد گسترش دهید. _______________________________________________ برای دریافت آنالیز یا خرید MPC شاهدوش و رامیکا با کارشناسان مجرب مجموعه ما از طریق شماره های مندرج در آگهی در ارتباط باشید. با تشکر از توجه شما به این آگهی شرکت تجارت چاوش آرین _________________________________________

شرکت تجارت چاوش آرین

تهران > تهران

تلفن ۱: ۰۹۱۹۷۷۵۸۴۷۶

تلفن ۲: ۰۹۱۲۰۵۹۰۹۴۳

تلفن ۳: ۰۹۱۲۰۵۰۴۶۶۷

تلفن ۴: ۰۹۱۲۰۳۴۳۲۷۶

تلفن ۵: ۰۹۱۲۰۵۴۷۵۶۶

آدرس: تهران، اشرفی اصفهانی

تعداد بازدید: ۱۸

بروز رسانی: امروز ۱۹:۵۰

شناسه آگهی: ۳۱۰۱۷۳۳

تازه های لبنیات و روغن

فروش روغن بادام شیرین و روغن بادام تلخ

تولید و عرضه روغن بادام شیرین و روغن بادام تلخ اصل با بالا ترین خلوص و کیفیت. تولید به روش پرس سرد می باشد. فروش به صورت فله و خرده. ارسال به سراسر کشور.

اطلاعات تماس
تهران | خالدی

فروش روغن کنجد با کیفیت

تولید و توزیع روغن کنجد با بالاترین خلوص و کیفیت. تولید به روش پرس سرد می باشد. فروش به صورت فله و خرده. ارسال به سراسر کشور.

اطلاعات تماس
تهران | خالدی