آگهی رایگان درج آگهی رایگان

خرید و فروش استارتر پنیر سفید ایرانی

کاربرد استارتر پنیر استارتر های پنیر، گروهی از سویه های باکتری خاصی هستند که می توانند با هم ترکیب شده تا نوع خاصی از پنیر را بسازند. آنها به رشد باکتری های مفید در شیر کمک میکنند و باعث طعم غنی تر و تقویت شده تر پنیر نیز می شوند. به این استارتر ها اصطلاحا کالچر می گویند. استارتر ها معمولا به صورت به شکل گسترده و آگاهانه در صنعت مواد غذایی به خصوص صنعت بزرگ لبنیات و مورد استفاده قرار میگیرند. و در نهایت هم تغییرات مثبتی در محصول تولید شده ایجاد می کنند. استارتر ها شیر را به ماست و پنیر تبدیل میکنند و همزمان به افزایش ارزش غذایی، خواص سلامتی بخش، بهبود طعم و مزه نیز کمک میکنند. اسید لاکتیک باعث ایجاد لخته های پنیر، از شیر می شود. ایجاد درست و کامل این لخته ها در صنعت پنیر سازی از اهمیت ویژه ای برخوردار است. کالچر ها کازئین شیر را مصرف میکنند و با تولید اسید لاکتیک محیط شیر را اسیدی میکنند. محیط اسیدی به ساخت پنیر بهتر و بهبود عملکرد مایه ی پنیر کمک می کند. در حضور اسید لاکتیک و کالچر ها، پنیر با فرموله کردن طعم، بافت و بوی منحصر به فرد، کیفیت بهتری پیدا خواهد کرد. جهت کسب اطلاعات بیشتر از خرید با شماره های زیر تماس بگیرید.

فودوکو

مازندران > آمل

تلفن ۱: ۰۹۳۹۳۵۶۹۴۹۹

تلفن ۲: ۰۹۱۹۸۰۸۰۸۰۵

فکس: ۰۱۱۹۱۰۰۸۱۸۰

Email

آدرس: مازندران ، آمل ، بلوار طالقانی ، اباذر 31 ، ساختمان ولیعصر

تعداد بازدید: ۱۵۲

بروز رسانی: امروز ۱۶:۵۸

شناسه آگهی: ۲۸۲۹۶۱۱

تازه های لبنیات و روغن

فروش روغن بادام شیرین و روغن بادام تلخ

تولید و عرضه روغن بادام شیرین و روغن بادام تلخ اصل با بالا ترین خلوص و کیفیت. تولید به روش پرس سرد می باشد. فروش به صورت فله و خرده. ارسال به سراسر کشور.

اطلاعات تماس
تهران | خالدی

فروش روغن کنجد با کیفیت

تولید و توزیع روغن کنجد با بالاترین خلوص و کیفیت. تولید به روش پرس سرد می باشد. فروش به صورت فله و خرده. ارسال به سراسر کشور.

اطلاعات تماس
تهران | خالدی