آگهی رایگان درج آگهی رایگان

فروش کفپوش بیمارستانی - فروش کفپوش وینیفلکس

فروش کفپوش بیمارستانی تارکت پریم پرمیوم وینیفلکس با کیفیتی تضمین شده که دارای تنوع رنگی بالا و انعطاف پذیری عالی بود و بسیار مناسب مکان های پرتردد درمانی می باشد . پخش کفپوش وینیفلکس استریپ با کیفیتی درجه یک و مطابق با استاندارد های جهانی به سراسر کشور بهترین قیمت فروش عمده کفپوش هرمس ، مایا ، مرمریت و گرانیت ، کریستال ، استریپ کلاسیک و گرند کلاسیک را از آرین پاژ دریافت نمایید . آرین پاژ برندی نام آشنا و دیرین در حوزه اجرا و عرضه ی متریال های دکوراسیون داخلی در کشور می باشد . مزایای کفپوش بیمارستانی آرین پاژ : - آنتی باکتریال - تنوع بالا در طرح و رنگ - بهترین عملکرد در کلاس - تقویت شده با لاک پلی یورتان - بدون فتالات - ضد قارچ و باکتری - قابلیت درز جوش - و ... فروش عمده کفپوش در انواع زیر : - کفپوش وینیفلکس - کفپوش مرمریت و گرانیت - کفپوش هرمس - کفپوش مایا - کفپوش وینیفلکس استریپ - کفپوش اوپتیما - کفپوش فورتیس - کفپوش توپاز - کفپوش استریپ کلاسیک با رویه ضد خش - کفپوش کریستال - کفپوش لمینت کیفیت را با آرین پاژ لمس نمایید . جهت کسب اطلاعات بیشتر و نحوه ثبت سفارش با ما تماس برقرار نمایید . برای مشاهده نمونه محصولات به تلگرام مندرج در لینک آگهی مراجعه نمایید .

محمدحسین محمددوست

خراسان رضوی > مشهد

تلفن: ۰۹۱۹۴۰۱۰۰۷۸

تلفن ۲: ۰۹۱۵۴۰۱۰۰۴۸

فکس: ۰۵۱۳۸۸۳۴۷۵۱

Email

آدرس: مشهد کوثر شمالی 8 فاز تجاری تابلو کناف

آدرس 2: تهران خیابان جمهوری

تعداد بازدید: ۳۶۳

بروز رسانی: امروز ۱۱:۴۳

شناسه آگهی: ۲۷۳۱۰۷۳

تازه های کفپوش اپوکسی

کفپوش اپوکسی ساتر

فروش کفپوش اپوکسی ساتر کفپوش ساتر از به نام ترین شرکت های کفپوش در تهران می‌باشد که انواع خدمات کفپوش اپوکسی، ورزشی، بیمارستانی را ارائه می دهد.

اطلاعات تماس
تهران | کفپوش ساتر

طراحی و اجرای اپوکسی کف

طراحی و اجرای اپوکسی کف با بهترین کیفیت متریال اولیه در این مجموعه انجام می شود. کفپوش اپوکسی پرایمر که دارای چسبندگی عالی به انواع مصالح کفپوش اپوکسی می باش...

اطلاعات تماس
تهران | محمدامین

اجرای اپوکسی کف

مجری اپوکسی کف سوله های ورزشی و تولیدی و صنعتی با اکیپ مجرب و ماهر با قیمت مناسب در تمام نقاط ایران در کمترین زمان ممکن.

اطلاعات تماس
تهران | محمدامین

تهیه و فروش اپوکسی کف

مجری اپوکسی کف و نظارت اپوکسی کف و تهیه و فروش اپوکسی کف در تمام نقاط ایران با اجرای سابقه ی بیش از 20 سال در خدمات اپوکسی کف و رنگ کف و پوشش اپوکسی کف و اپ...

اطلاعات تماس
تهران | محمدامین