آگهی رایگان درج آگهی رایگان

فروش آپارتمان در سرخرود مازندران

خطیبی: ۰۹۱۱۹۱۴۵۶۵۱

فروش آپارتمان در سرخرود فروش اپارتمان در منطقه شمال سمت دریا سرخرود مازندران با ویو به دریا ساحلی بسیار ارام و دلنشین حواشی و کناره های جاده شهر سرخرود را رستوران های فرنگی و ایرانی،مراکز خرید برندهای معروف،و فروشگاه های بزرگ زنجیره ای فرا گرفته است که با توجه به فاصله کم 400 متری این آپارتمان از جاده اصلی،دسترسی به این مراکز ذکر شده به سهولت امکان پذیر خواهد بود. آپاراتمان با طراحی داخلی لوکس و مدرن دارای 2 اتاق میباشد که هر دو اتاق و اتاق اصلی خانه با وسایل شیک مبله شده اند.برای تزیین کردن بخشی از دیوارهای خانه از سگ های زیبای آنتیک استفاده شده است که این کار با ادغام شدن با شومینه خانه زیبایی خاصی را خلق کرده است.آشپزخانه مجهز به کابینت های خوش رنگ ام دی اف است و در داخل آن تمامی وسایل مربوط به آشپزی،شسشتو و خانه دارای تعبیه شده است،از یخچال گرفته تا مایکرویو و اجاق و هودی که بالای آن قرار گرفته است.دیگر عنصری که به دکور خانه کمک شایانی کرده است استفاده از سقف های کناف طرح دار است که همزمان وظیفه نورپردازی خانه را هم انجام میدهند.

نوع معامله: فروش
متراژ آپارتمان: 115 متر مربع
سن بنا: 1 سال
نوع سند: تک برگ
گرمایش و سرمایش: شومینه
امکانات ایمنی و امنیتی:
سیستم دزدگیر دوربین مدار بسته درب ضد سرقت سیستم اعلام حریق سیستم اطفاء حریق

خطیبی

مازندران > سرخرود

تلفن: ۰۹۱۱۹۱۴۵۶۵۱

تعداد بازدید: ۱۱۵۱

بروز رسانی: ۶ ماه پیش

شناسه آگهی: ۱۲۰۲۵۴۹

تازه های خرید و فروش آپارتمان

آپارتمان 5 طبقه تک واحدی 200 متر جمعا 1000 متر

1000 متر نوساز فروش یکجا واقع در ملاصدرا در 5 طبقه تک واحدی هر واحد 200 متر دارای: پارکینگ آسانسور انباری موقعیت ملک مناسب برای شرکت ها ملک تخلیه و آماده تحو...

اطلاعات تماس
تهران | شادمهر

فروش ملک ، آپارتمان

بنده ملکی در شهرک اکباتان دارم قصد فروش دارم و قصد دارم به مدت یک سال از خریدار رهن کامل کنم. خواهشمندم کسانی که شرایط را دارند و خریدار تماس بگیرند.

اطلاعات تماس
تهران | فراز تبریزی