آگهی رایگان درج آگهی رایگان

خرید و فروش روغن گل مغربی (خرده و عمده)

خرید و فروش روغن گل مغربی فرسان شیمی وارد کننده روغن گل مغربی موجود انبار شورآباد و پامنار فروش به صورت خرده و عمده گالن 20 کیلویی بهترین قیمت روغن گل مغربی را از ما بخواهید از این ماده در صنایع آرایشی و دارویی استفاده می شود برای مشاوره خرید روغن گل مغربی و دریافت آنالیز روغن گل مغربی با ما در تماس باشید فرسان شیمی وارد کننده انواع روغن های آرایشی بهداشتی

علی خسروی

تهران > تهران

تلفن ۱: ۰۹۱۹۸۷۸۷۱۵۶

تلفن ۲: ۰۹۱۹۸۷۸۷۱۵۳

تلفن ۳: ۰۹۱۹۸۷۸۷۱۵۸

Email

تعداد بازدید: ۲۱

بروز رسانی: امروز ۰۰:۴۴

شناسه آگهی: ۳۱۴۴۲۱۴

تازه های لبنیات و روغن

فروش روغن آفتابگردان با کیفیت

تأمین و عرضه روغن آفتابگردان با بهترین کیفیت و بالاترین مرغوبیت. فروش روغن آفتابگردان اعلاء با مناسب‌ترین قیمت. فروش به صورت فله و خرده. ارسال به سراسر کشور.

اطلاعات تماس
تهران | مقدسی

فروش روغن بادام شیرین

تأمین و عرضه روغن بادام شیرین با بالاترین کیفیت و بهترین مرغوبیت. فروش روغن بادام شیرین اعلاء و با کیفیت با قیمت مناسب. فروش روغن بادام شیرین به صورت فله و خ...

اطلاعات تماس
تهران | مقدسی

فروش روغن بادام تلخ

تامین و توزیع روغن بادام تلخ با بالاترین کیفیت و بهترین مرغوبیت. فروش روغن بادام تلخ اعلاء با مناسب‌ترین قیمت. فروش به صورت فله و خرده. ارسال به سراسر کشور.

اطلاعات تماس
تهران | مقدسی

فروش روغن زیتون

تامین و عرضه روغن زیتون با بالاترین کیفیت و بهترین مرغوبیت. فروش روغن زیتون اعلاء با مناسب‌ترین قیمت به صورت فله و خرده. ارسال به سراسر کشور.

اطلاعات تماس
تهران | مقدسی

فروش روغن کنجد (با کیفیت عالی)

تامین و عرضه روغن کنجد با بالاترین مرغوبیت و بهترین کیفیت. فروش روغن کنجد اعلاء با مناسب‌ترین قیمت به سراسر کشور. فروش به صورت فله و خرده.

اطلاعات تماس
تهران | مقدسی

فروش روغن ارده کنجد

تامین و عرضه روغن ارده کنجد با بالاترین کیفیت و بهترین مرغوبیت. فروش روغن ارده کنجد اعلاء با مناسب‌ترین قیمت. فروش به صورت فله و خرده. ارسال به سراسر کشور.

اطلاعات تماس