آگهی رایگان درج آگهی رایگان

فروش لوازم مکانیکال سیل از نمایندگی Trisun ایران

پارسیان صنعت: ۰۳۱۳۲۶۵۵۰۴۵

فروش Trisun در ایران قطعات مختلفی که در صنایع مختلف و تولید محصولات مختلف تولید می شوند همگی توسط نمایندگی های مختلف ساخته میشوند.یکی از شرکت هایی که در زمینه این ساخت و ساز فعالیت می کند شرکت تریسان است. فروش Trisun هم اکنون نه تنها در شانگهای که مرکز ساخت است، بلکه در تمامی کشورهای جهان انجام می شود. دفتر مرکزی فروش Trisun در مرکزی در شانگهای به نام پودونگ است که شعب آن نیز در سرتاسر کشور و جهان وجود دارد. دو مرکز مهم برای فروش Trisun وجود دارد که به علاقه مندان اجازه می دهد محصولات این شرکت را به آسانی خریداری کنند. تاسیساتی که در منطقه های مختلف مورد استفاده قرار می گیرند باید دارای یک سری ویژگی های معین باشند. از جمله این ویژگی ها می توان به استانداردهای مهم در این زمینه اشاره کرد که باید رعایت شوند تا یک محصول عالی و مورد استفاده تولید شود. فروش Trisun در کشورهای مختلف امروزه محصولات تریسان در کشورهای مختلف به فروش می رسد. نمایندگی تریسان همچنین دارای یک تیم تحقیقی عالی است. این تیم همواره به دنبال این است که محصولات تریسان را با کیفیت عالی به علاقه مندان ارائه دهد. همچنین توسعه هایی که در این شرکت وجود دارد باعث شده است تا تریسان به یکی از بهترین های جهانی تبدیل شود. سرپرست دکترا و همچنین مهندسینی که در این شرکت حضور دارند، مبنای ساخت محصولات تریسان را برای توسعه و گسترش ساخته اند. در واقع محصولاتی که در این شرکت تولید می شوند به صورت روزانه در حال بررسی هستند و هرراهی که برای بهتر شدن آن ها وجود داشته باشد انجام خواهد شد. بسیاری از افرادی که در زمینه های طراحی مربوط به مهر و موم مایعات در این بخش فعالیت می کنند نیز دارای مدرک هستند. فروش Trisun امروزه باعث شده است که عده بسیاری به دنبال کار در این شرکت باشند. این شرکت در حدود 300 کارمند فعال دارد که در بخش های مختلف فعالیت می کنند و تولیدات خود را به بازار عرضه می کنند. فروش Trisun با تیراژ بالا باعث شده است که در کشورهای مختلف هم دارای نمایندگی های مختلف باشد که از جمله آنها می توان به نمایندگی محصولات Trisun در ایران اشاره کرد. نمایندگی فروش Trisun در ایران فروش Trisun هم اکنون در ایران هم انجام می شود. نمایندگی محصولات Trisun در ایران شرکت آروین اطلس است. این شرکت تامین کننده محصولات Trisun در ایران است و به شما اجازه می دهد که محصولات این شرکت را به آسانی و در کوتاه ترین مدت زمان ممکن تهیه کنید. دقت داشته باشید که شاید شما هم تصور کنید که خرید و فروش Trisun که یک شرکت معتبر است در ایران غیرممکن است اما اینطور نیست و شما می توانید در کوتاه ترین مدت زمان این محصولات را در ایران خریداری کنید. شرکت پارسیان صنعت علاوه بر اینکه اصل محصول را به شما ارائه می دهد، خدمات پس از فروش و گارانتی را نیز به شما خواهد داد که یکی از مهم ترین نکات در زمینه خرید و فروش Trisun است.

پارسیان صنعت

تهران > تهران

تلفن: ۰۳۱۳۲۶۵۵۰۴۵

Email

آدرس: تهران-لاله زار

تعداد بازدید: ۸۲۰

بروز رسانی: ۹ ماه پیش

شناسه آگهی: ۱۵۴۴۴۸۴

تازه های پکینگ آب بندی

کاسه نمد TTO

فروش عمده و تک کاسه نمد TTO TC(دو لب لاستیکی) SC(تک لب لاستیکی) TA(فلزی پشت بسته) TB(فلزی پشت باز) TA2(فلزی پشت بسته دو لب) TB2(فلزی پشت باز دو لب)

اطلاعات تماس
تهران | دنیای آب بند

فروش عمده و تک کاسه نمد

انواع کاسه نمد لاستیکی تک لب و دو لب و فلزی وایتون .ان بی آر .سیلیکون و .. را از ما خریداری کنید. TTO.CFW.NAK.CR.NATIONAL.KOK.SONIK

اطلاعات تماس
تهران | دنیای آب بند

ساخت انواع قطعات لاستیکی

قبول انواع سفارشات ساخت قطعات لاستیکی و کزکت با جنس های NBR.SILICON.VITON.HNBR..

اطلاعات تماس
تهران | دنیای آب بند

انواع اورینگ

انواع اورینگ وایتون(VITON) انواع اورینگ سیلیکون(SILICON) انواع اورینگ ان بی آر(NBR) انواع اورینگ اچ ان بی آر(HNBR) انواع اورینگ ای پی دی ام(EPDM) و.

اطلاعات تماس
تهران | دنیای آب بند

فروش انواع کاسه نمد وایتون

انواع کاسه نمد های وایتون:آمریکایی- آلمانی-ژاپنی-تایوانی- چینی و.. TTO.NAK.CFW.SIMRIT.CORTECO.CR.NATIONAL.HS.TAURUS.KOK.

اطلاعات تماس
تهران | دنیای آب بند

انواع پکینگ

انواع پکینگ های پیستون و گلویی با متریال های وایتون(VITON)-سیلیکون(SILICON)-ان بی آر(NBR)- پلی اورتان (POLYURETHON) CFW-NAK-UN(چینی)-KASTAS-BISSAN-SUPTEX..

اطلاعات تماس
تهران | دنیای آب بند

واترپروف سطوح بتنی ( آب بند پلیمری دو جزیی )

شرکت رزین پی سازه تولید کننده تخصصی محصولات آب بندی بتنی از جمله ژل میکروسیلیس ، عایق قیری امولسیونی ، موم پرایمر ، چسب بتن آب بند، عایق سفید بام ، واترپروف ...

اطلاعات تماس
شیراز | رزین پی
نیاز روز ۲۱ ساله شد از ۱۹ تا ۲۵ خرداد یک فرصت تکرار نشدنی تا ۵۰% تخفیف