آگهی رایگان درج آگهی رایگان

کار در منزل بسته بندی بوگیر و محصولات ما با حقوق

علی رضا رضایی نسب: ۰۹۰۵۱۳۸۹۰۵۳

کارگر ساده می خواهیم (با امکان دور کاری ) جنسیت خانم و آقا فرقی ندارد تعدادی کارگر ساده و کاری ، خانم ها و آقایان، جهت بسته بندی بوگیر توالت و بو گیر قوطی و خشبو کننده هوا با درآمد بالا و مزایای عالی با پاداش هفتگی استخدام می نماییم. با حقوق عالی و دستمزد خوب و مزایا و بیمه تامین اجتماعی بدون نیاز به آموزش و داشتن سابقه کاری با درآمد مکفی و امنیت شغلی به صورت دائم و نیمه وقت کار معتبر و قانونی با مجوز رسمی و شماره ثبت معتبر حقوق هفتگی یا ماهیانه می باشد محدودیت سنی و تحصیلی ندارد تسویه به صورت منظم و هفتگی حقوق بستگی به تلاش خودتون داره میانگین بالای دوازده به بالا ماهیانه اگه زرنگ باشید در صورت رضایت از کار شما بیمه می شوید ارسال رایگان با پیک های مجرب خودمان جنسیت فرقی ندارد آقا یا خانم فرقی ندارد با درآمد ماهیانه بالای دوازده میلیون میانگین در ماه این کار برای خانم ها و آقایان و کسانی که شرایط کار بیرون ندارند مناسب می باشد. محدودیت سنی وجود ندارد 15 تا 60 سال ارسال به تمام مناطق استان و اطراف و شهرستان ها و حتی روستا ها برای شروع به کار و کسب درآمد و اطلاعات بیشتر در پیام رسان روبیکا و ایتا و یا در واتساپ یا تلگرام به شماره زیر پیام دهید. با تشکر

نوع آگهی: استخدام
جنسیت نیرو: مرد،زن

علی رضا رضایی نسب

تهران > تهران

تلفن: ۰۹۰۵۱۳۸۹۰۵۳

تعداد بازدید: ۵۴۶

بروز رسانی: امروز ۱۸:۴۳

شناسه آگهی: ۲۹۴۲۷۵۹

تازه های کار در منزل

جویای کار ادمین روبیکا و تلگرام

جویای کار ادمین روبیکا و تلگرام , روزی 1 تا 5 ساعت فعالیت می کنم برای هر یک ساعت 100 هزار تومان می گیرم. با شماره ذیل تماس بگیرید.

اطلاعات تماس
کرج | عرشیا صاحبی

استخدام ادمین تلگرام و روبیکا

ادمینم روزی 1 تا 5 ساعت فعالیت میکنم و برای هرساعت هم 100 هزار تومان میگیرم جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره های موجود در آگهی تماس بگیرید.

اطلاعات تماس
کرج | عرشیا صاحبی