آگهی رایگان درج آگهی رایگان

خدمات جوشکاری سنگین ، خم برک سینوسی

محمد حسن مرادی دهقی: ۰۹۱۲۶۲۲۶۱۳۲

مجموعه نوین فلز با در اختیار داشتن نیرو های انسانی مجرب ، حاذق و توانمند مفتخر است که معتبر ترین در ارائه خدمات جوشکاری سنگین ، خم برک سینوسی ، برش لیزری فلزات و ... در سطح کشور می باشد . ارائه بهترین کیفیت خدمات خم پروفیل و ورق فلزات با استفاده از تجهیزات پیشرفته بهترین کیفیت و قیمت خمکاری ورق ، خم برک سینوسی و جوشکاری را از نوین فلز بخواهید . اگر به دنبال خوش پیشینه ترین مرکز ، جهت ارائه خدمات جوشکاری سنگین و سبک و خم برک هستید ما به شما مجموعه نوین فلز را معرفی می نماییم . خدمات خم پروفیل در سریع ترین بازه زمانی ممکن با تعرفه ی مناسب خم برک سینوسی ، خمکاری و برشکاری فلزات گوشه ای از توانمندی این مجموعه حاذق می باشد . هدف ما جلب رضایت شما عزیزان است و در این راستا قیمت خمکاری ورق و برش لیزری فلزات بسیار مناسب عرضه می گردد . حرفه ای ترین ارائه دهنده خدمات جوشکاری سنگین و خم برک سینوسی در کشور انتخاب حرفه ای ها = نوین فلز جهت دریافت خدمات و اطلاع از تعرفه ها با ما در تماس باشید .

محمد حسن مرادی دهقی

تهران > تهران

تلفن: ۰۹۱۲۶۲۲۶۱۳۲

Email

آدرس: تهرانپارس ، خ اتحاد ، خ پنجم شیدایی ، خ هفتم شمالی ، پلاک چهارده

تعداد بازدید: ۱۷۹

بروز رسانی: امروز ۱۲:۴۷

شناسه آگهی: ۳۱۶۱۱۸۰

تازه های جوشکاری

سیم‌جوش مس

دیجی استیل ارائه دهنده فاکتور رسمی و غیر رسمی / زیر قیمت بازار / بدون واسطه فروش به همراه ارسال رایگان ویژگی‌ها و کاربردهای سیم‌جوش مس CuZn40Ni10 سیم‌جوش مس...

اطلاعات تماس
دماوند | دیجی استیل

جوشکاری سیار

جوشکاری نصب و تعمیر انواع وسایل آهنی و آبگرمکن ساخت نصب و تعمیر حفاظ و نرده برای در و پنجره نصب شیروانی و کلیه خدمات جوشکاری . . .

اطلاعات تماس
مرند | اسفندیار محمدزاده هرزندی