آگهی رایگان درج آگهی رایگان

فروش سم لوفوکس Syngenta سوئیس

اصلانی: ۰۹۱۹۲۷۹۰۳۵۲

مزایای سم حشره کش لوفوکس سینجینتا : توضیح : حاوی دو ماده موثره فنوکسی کارب ( 75گرم در لیتر) و لوفنورون ( 30گرم در لیتر) می باشد.لوفوکس با دو نحوه اثر تماسی و گوارشی قادر به کنترل آفت پروانه چوبخوار پسته (تخم ، لارو و حشره بالغ) می باشد. فنوکسی کارب ممانعت کننده از دگردیسی و سبب اختلال در عملکرد سلولی و مرگ جنین آفت در درون تخم می شود. لوفنورون نیز با جلوگیری از سنتز کیتین در لارو ها موجب اختلال در تشکیل کوتیکول و پوست اندازی لارو ها شده که در نهایت مرگ لارو ها را در پی دارد. همچنین حشرات بالغ آفت پس از تماس با لوفوکس عقیم شده و یا تخم های نابارور تولید می کنند. مزایا: -منحصــر بــه فــرد در کنتــرل پروانــه چوبخــوار پســته -افزایش کمیت و کیفیت محصول -دارای اثــرات تخــم کشــی، لارو کشــی و عقیــم کنندگــی حشــرات کامــل -کنتـرل آفـات مقـاوم شـده بـه سـموم فسـفره و پایروتروئیدی فروش بدون واسطه و به صورت عمده و خرده . با ارائه پیش فاکتور جهت اطمینان خاطر مشتریان . ارسال مستقیم از انبار . فروش انواع بذر و سموم کشاورزی درجه یک . ارسال به تمام نقاط کشور ظرف 48 ساعت .

اصلانی

هرمزگان > بندر عباس

تلفن: ۰۹۱۹۲۷۹۰۳۵۲

تعداد بازدید: ۷۷

بروز رسانی: ۲ ماه پیش

شناسه آگهی: ۲۸۴۲۵۲۹

تازه های حشره کش کشاورزی

سم مگس کش اجیتا (سم مگس کش)

سم مگس کش اجیتا قوی ترین سم و معروفترین سم موجود است که برای از بین بردن همه گونه های مگس است. جهت خرید و کسب اطلاعات بیشتر تماس بگیرید.

اطلاعات تماس
تهران | مجموعه نهاده سبز

سم مگس کش اجیتا (فروش انواع سم)

سم مگس کش اجیتا قوی ترین سم موجود برای از بین همه گونه های مگس است. سم اجیتا از دو طریق تماس و تناول بر مگس ها تاثیر میگذارد. همچنین انواع سموم کشاورزی، سم ع...

اطلاعات تماس
بیرجند | مجموعه نهاده سبز