آگهی رایگان درج آگهی رایگان

سم حشره کش و آفت کش قوی سیوانتو

اقای احمدی: ۰۹۹۶۰۹۸۰۳۰۸

سیوانتو اولین ماده شیمیائی است از گروه بوتنولید است که توسط بایر ساخته شده است سپوانتو حشره کشی سیستمیک، 2 طرفه و تماسی، گوارشی است. ساخت سپرانتو توسط بایر 10 سال به طول انجامیده و ایمن بودن آن برای محیط زیست و حشرات مفید به اثبات رسیده است. طرز تأثیر حشره کش سیوانتو با سایر حشره کش ها از گروه های شیمیائی دیگر مانند فسفره های آلی، پیروتیروئیدها، کاربامات­ها و نئونیکوتینیدها متفاوت است. سوانتو در برنامه مدیریت تلفیقی آفات توصیه شده است. سیوانتو حشره کش جدید و ایمن برای انسان است. توصیه شده برای کنترل طیف وسیعی از آنان مکنده (شته و مگس های سفید) تخم پوره و حشرات بالغ ماده مؤثر سیوانتو، فلوپیرادیفورون از گروه بوتنولید است. سیوانتو حشره کش سیستمیک است که بیشترین تأثیر روی آفات را از طریق سمپاشی شاخه و برگها دارد.

اقای احمدی

خوزستان > اهواز

تلفن: ۰۹۹۶۰۹۸۰۳۰۸

Email

تعداد بازدید: ۱۷۲

بروز رسانی: ۱ سال پیش

شناسه آگهی: ۲۰۸۲۷۱۷

تازه های حشره کش کشاورزی

سم مگس کش اجیتا (سم مگس کش)

سم مگس کش اجیتا قوی ترین سم و معروفترین سم موجود است که برای از بین بردن همه گونه های مگس است. جهت خرید و کسب اطلاعات بیشتر تماس بگیرید.

اطلاعات تماس
تهران | مجموعه نهاده سبز

سم مگس کش اجیتا (فروش انواع سم)

سم مگس کش اجیتا قوی ترین سم موجود برای از بین همه گونه های مگس است. سم اجیتا از دو طریق تماس و تناول بر مگس ها تاثیر میگذارد. همچنین انواع سموم کشاورزی، سم ع...

اطلاعات تماس
بیرجند | مجموعه نهاده سبز

سم آتابرون

اطلاعات تماس
صنعت تجهیز آرمان امروز ۱۸:۱۲ | بندر عباس