آگهی رایگان درج آگهی رایگان

فروش عمده قارچ گانودرما اصل جشنواره فروش گانودرما

معصومه عباسی: ۰۹۰۲۴۹۸۷۱۱۳

گانودرما گانودرما و زگیل تناسلی گانودرما و زگیل تناسلی نوشته شده در 23 اسفند 1398توسط گانوتراپیست به وجود آمدن زائده های جوش و زگیل مانند که گاه با خارش و سوزش پوست نیز همراه است آن هم در یکی از حساسترین نقاط قسمت بدن یعنی در اطراف ناحیه ی تناسلی شاید یکی از اعصاب خرد کن ترین اتفاقاتی باشد که میتواند برای یک فرد بیفتد چرا که علاوه بر زیبایی ظاهری پوست بدن میتواند بسیاری از نیازهای دیگر فرد از جمله روابط جنسی او را هم تحت تاثیر قرار دهد که این اتفاق میتواند منجر به تبعات بدتر دیگری در زندگی اجتماعی و زناشویی فرد مبتلا شود. از طرفی در بسیاری از افراد مبتلا به زگیل تناسلی اقدام به درمان با نتایج مطلوب همراه نمیشود و بعد از مدتی دوباره سر و کله ی زگیلهای ریز و درشت بر روی پوست فرد پیدا میشود و این موضوع شاید باعث به وجود آمدن استرسهای بیشتر در فرد بیمار نیز بشود در ادامه به بررسی گانودرما و زگیل تناسلی پرداخته و بیشتر با ماهیت این بیماری و تاثیر قارچ گانودرما بر روی آن آشنا میشویم. قارچ گانودرما گانودرما چیست و چه خواصی دارد؟ گانودرما نام یک قارچ با خواص فراوان و ترکیبات شیمیایی کم یاب و منحصر به فرد است که به دلیل ارزش غذایی بالای آن از گذشته تاکنون همواره در کانون توجه بوده و از آن برای مصارف مختلفی استفاده می شده است. طبق تحقیقات به عمل آمده خواص قارچ گانودرما میتواند در پیشگیری و کمک به درمان برخی از بیماری ها و اختلالات مختلف نقش موثری داشته باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر: گانودرما چیست و چه خواصی دارد؟ بیماری زگیل تناسلی چیست؟ زگیل تناسلی نام یک بیماری پوستی عفونی می باشد که از جمله بیماری های آمیزشی یا SDT به حساب می آید که بر اثر رابطه ی جنسی با فرد مبتلا و همچنین تماس پوست فرد سالم به پوست فرد آلوده منتقل می شود. عامل اصلی به وجود آورنده ی زگیل تناسلی، ویروسی تحت عنوان ویروس HPV میباشد که از جمله ویروس های سرسخت بوده و نیز ریشه در DNA دارد. نام دیگر آن ویروس پاپیلومای انسانی میباشد. انواع زگیل تناسلیجالب است بدانید که تا کنون 100 نوع از این ویروس شناسایی شده است که یک فرد میتواند حتی به بیش از یک نوع ویروس HPV مبتلا شود که برخی از آنها هیچ نشانه ای نداشته و به خودی خود از بین میروند و برخی دیگر میتوانند باعث به وجود آمدن زائده های زگیل در ناحیه ی تناسلی در مردان و زنان وحتی منجر به ایجاد سرطان دهانه ی رحم در زنان شود. از شایعترین گونه های ویروس HPV انواع 6، 11، 16 و 18 آن میباشد که نوع 6 و 11 آن منجر به ایجاد زگیل در نواحی تناسلی و مقعدی می کند و نوع 16 و 18 آن منجر به سرطان میشود. در بسیاری از موارد اندازه ی زگیلها به قدری کوچک است که با چشم غیر مسلح دیده نمیشود و خود این موضوع دلیلیست که باعث میشود خیلی ها از وجود این بیماری در خود بی اطلاع باشند. پدیدار شدن زگیل عمدتا درد یا خارش به همراه ندارد و در موارد بسیار نادری درد و خارش گزارش میشود. اصلی ترین نقاط بدن برای مبتلایان به HPV، آلت تناسلی به خصوص در اطراف آن، مقعد و کشاله ی ران می باشد. در بخش بعد به بررسی تاثیر گانودرما بر زگیل تناسلی خواهیم پرداخت. گانودرما و زگیل تناسلی هرچند که بسیاری از منابع علمی مدت زمان درمان این بیماری و دفع این ویروس از بدن را بین 2 الی 3 سال در نظر میگیرند. و افراد بسیاری هم با گذشت این زمان سلامتی خود را به دست آورده اند. ارسال رایگان به سراسر ایران جهت مشاوره وثبت محصول با شماره درج شده تماس بگیرید.

معصومه عباسی

تهران > رباط کریم

تلفن: ۰۹۰۲۴۹۸۷۱۱۳

تعداد بازدید: ۳۵۴

بروز رسانی: ۶ ماه پیش

شناسه آگهی: ۱۵۴۰۹۳۵

تازه های پرورش و فروش قارچ

تولید ‌پرورش فروش قارچ دکمه ای

بزرگ‌ترین و مجهزترین کارخانه کشت و صنعت قارچ در منطقه آزاد ماکو و شمال استان آذربایجان غربی ( کرال قارچ دکتر مهر علی زاده )

اطلاعات تماس
ماکو | دکترمهرعلی زاده

تولید و بسته بندی قارچ خوراکی

دارای تجهیزات صنعتی و کاملا بهداشتی و سردخانه و اتاق ایزوله با کادر مجرب و خط تولید

اطلاعات تماس
شوط | دکترمهرعلی زاده

پرورش دهنده قارچ

من دارای فضای 150 متری می باشم جهت تولید قارچ به یه نفر سرمایه گذار و وارد به پرورش قارچ نیازمندم

اطلاعات تماس
کرج | شخصی امیر محمدی

تامین و فروش قارچ عمده

تامین و فروش قارچ عمده سلام فروش قارچ عمده درب کارخانه محدوده ورامین. فروش بالای 50 کیلو

اطلاعات تماس
ورامین | حسینی

صادرات و واردات انواع قارچ

تاییدیه های کیفی، بهداشتی و سلامت کالا موجود برای این محصول : مجوز دامپزشکی و اداره بهداشت و عضو تعاونی و انجمن بسته بندی محصولات پروتئینی کشور گواهی سلامت خ...

اطلاعات تماس
تهران | امینی