آگهی رایگان درج آگهی رایگان

نگهداری بیمار در منزل

تعداد نتایج :‌ ۲۴۰ آگهی

مراقبت از سالمند و بیمار در منزل ، اجاره تخت بیمارستانی

علاوه بر پرستاری و ویزیت در منزل ، از دیگر خدمات مجموعه حامیان سلامت رضوی اجاره دستگاه ها و تجهیزات پزشکی در منزل اعم از اجاره تخت بیمارستانی و غیره می باشد. امروز استفاده از تخت بیمارستانی برقی در منزل ، باعث جابه جایی بهتر و آرامش بیشتر بیمار می شود. بهترین قیمت اجاره تخت خدمات با کارشناس ما تماس بگیرید.

اطلاعات تماس و جزئیات بیشتر
امروز ۲۳:۳۵ | مشهد | حامیان سلامت رضوی

نگهداری از سالمند در منزل - مراقبت کودک و بیمار

نگهداری از سالمند در منزل و مراقبت از کودک ، سالمند و بیمار مراقبت از بیمار در منزل پرستاری از سالمند در منزل شما انجام می شود . اعزام مراقب بیمار در بیمارستان و همراه بیمار مراقبت و نگهداری از سالمند در منزل مراقبت از کودک و پرستار کودک مراقبت و پرستار سالمند و بیماریافت خدمات با ما تماس بگیرید .

اطلاعات تماس و جزئیات بیشتر
۱ ماه پیش | مشهد | ابوالفضل خزاعی

مراقبت از سالمند، همراه بیمار نگهداری خانم سالمند

مرکز خدمات نظافتی و نگهداری سالمند مقدم ارائه دهنده خدمات نگهداری سالمند در منزل با اعزام نیرو های متعهد و مجرب می باشد. نگهداری خانم سالمند ، سالمند آقا به صورت تمام وقت و نیمه وقت امکان پذیر است. امکان اعزام بیمار نیز توسط این مجموعه وجود دارد. نگهداری از سالمند به صورت: روزانه شبانه شبانه روزی همراه اطلاعات تکمیلی با ما تماس بگیرید.

اطلاعات تماس و جزئیات بیشتر
۱ ماه پیش | اسلامشهر | مقدم

تازه های نگهداری بیمار در منزل

پرستار سالمند ، پرستار بیمار ، پرستار کودک

شرکت پرستاری مهر آنا *دارای مجوز رسمی *قابل استعلام در سایت قوه قضاییه *خدمات 24ساعته/روزانه/مقطعی/شبانه *مشاوره رایگان *دارای تجربه در زمینه اعزام نیرو *تضمین کیفیت خدمات *قرارداد رسمی و پشتیبانی کامل ((((انجام کلیه نگهداری و مراقبت از سالمند و کودک و بیمار در منزل)))) پرستار خانم جهت سالمند /ها به منازل %یک بار امتحان کنید%

اطلاعات تماس و جزئیات بیشتر
تهران | مرکز پرستاری مهر آنا

نگهداری از سالمند ، همراه و پرستاری از بیمار

مرکز خدمات منزل و مراقبت از سالمند مقدم آماده جهت اعزام نیروی خدمات و همراه بیمار و پرستاری از بیمار می باشد. نگهداری سالمندان خود را با اطمینان خاطر به پرسنل مجرب ما بسپارید. خدمات ما در حوزه پرستاری از بیمار و همراه بیمار و پرستار تضمینی از سالمند در عالی ترین سطح اجرا می شوند. اعزام نیروی خدمات توسط این مجموعه جهت انجام امور زیر...

اطلاعات تماس و جزئیات بیشتر
اسلامشهر | مقدم
باشگاه مدیران و کارآفرینان مثلث جایی برای رهبران ارزش آفرین که هنرشان تبدیل آرزوها به واقعیت است

آگهی خود را بلافاصله در همین موقعیت و در همین صفحه به صورت vip و بالا نشین نمایش دهید.