آگهی رایگان درج آگهی رایگان

دعوت به همکاری از مهندسین

تعداد نتایج :‌ ۲۴۰ آگهی

دعوت به همکاری از مهندسین محترم

از مهندسینی که در *6 سال اخیر حداقل *3 سال سابقه در شرکت رتبه دار دارند تقاضا می شود سوابق تفکیک شده ی خود را در واتساپ یا تلگرام ارسال کنند. *جذب از رشته های عمران سازه ساختمانی آب برق مکانیک معماری الویت دارد. (قرار داد دو ساله جهت اخذ رتبه در شرکت)

اطلاعات تماس و جزئیات بیشتر
۱ ماه پیش | تهران | یکتا

دعوت به همکاری از مهندسین عمران

با سلام خدمت مهندسین عزیز شرکت راشا سازه غرب در نظر دارد از مهندسین بازنشسته یا مهندسین فارغ التحصیلی که در 4 سال گذشته 36 ماه بیمه مرتبط با مهندسی عمران را داشته باشند... دعوت به عمل اورد. مزایا: تسویه نقدی/سلب مسئولیت محضری/عدم حضور در هیئت مدیره/ صرفا جهت اخذ... بهانی با شماره تماس حاصل فرمایید.

اطلاعات تماس و جزئیات بیشتر
ملایر | راشا سازه غرب

رتبه بندی مهندسین - دعوت به همکاری

از مهندسین محترم با داشتن سه سال سابقه بیمه از زمان اخذ مدرک دعوت به همکاری میشود جهت رتبه بندی مدرک . تمامی رشته های تحصیلی . با تسویه بروز و تعهد نامه خروج رسمی .با تشکر خانم مهریزی

اطلاعات تماس و جزئیات بیشتر
تهران | خانم مهریزی

تازه های دعوت به همکاری از مهندسین

استخدام مهندس عمران ، همکاری و مشارکت

با سلام از افراد آشنا و علاقمندان به ساخت و ساز پیمانکاری و پروژه های عمرانی جهت همکاری در شرکت مهندسی سازه پایدار دعوت به عمل می آید. اولویت با مهندسین و افراد با رزومه بالا و توانمند می باشد.

اطلاعات تماس و جزئیات بیشتر
تهران | شرکت سازه پایدار سرمایه

استخدام مهندس در رشته های مختلف ، برای رتبه بندی

استخدام مهندس برق و سایر رشته ها در تهران مهندسین عزیزی که در رشته های برق - معماری - عمران - شیمی - کشاورزی - معدن - صنایع - مدیریت... ازه - زلزله و دیگر رشته ها فارغ التحصیل شده اند برای رتبه بندی شرکت دعوت به همکاری می شود. با وکالت 2 یا 4 ساله سلب مسئولیت محضری تسویه مبلغ نقدی برای مشاوره حضوری...

اطلاعات تماس و جزئیات بیشتر
تهران | عظیمی

مهندس عمران و معماری جهت رتبه بندی بالاترین پرداخت

از کلیه مهندسین عمران و معماری و مهندسین بازنشسته با حداقل سه سال سابقه بیمه جهت رتبه بندی شرکت پیمانکاری دعوت به همکاری می شود بالاترین پرداختی ( تسویه نقدی) - تعهد خروج محضری استخدام مهندس عمران ، استخدام... به بندی استخدام مهندس عمران یا معماری جهت رتبه بندی نیاز مدرکدر این مجموعه انجام می شوند.

اطلاعات تماس و جزئیات بیشتر
تهران | عظیمی

استخدام مهندس برق و مکانیک جهت رتبه بندی شرکت

دعوت به همکاری در یک شرکت معتبر مهندس برق یا مهندس مکانیک مکانیک (لیسانس یا فوق لیسانس) دارای حداقل... به بندی شرک دارا بودن کارت پایان خدمت برای آقایان الزامی می باشد. سلب مسئولیت مهندسین به صورت محضری و پرداخت مبلغ به صورت توافقی و نقدی می باشد. مهندسین محترم نباید استخدام رسمی دولت باشند. بدون واسطه و ارتباط مستقیم با شرکت

اطلاعات تماس و جزئیات بیشتر
شیراز | امیری

استخدام مهندس عمران و معماری گرایش آب، امتیاز مدرک

استخدام مهندس معماری و عمران گرایش آب جهت امتیاز مدرک و رتبه بندی شرکت فراخوان دعوت به همکاری از تمامی مهندسین بازنشسته و فارغ التحصیلان گرامی در کلیه رشته ها و گرایش ها سلب مسئولیت محضری تسویه نقدی برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره مندرج در آگهی تماس حاصل نمایید .

اطلاعات تماس و جزئیات بیشتر
تهران | عظیمی
باشگاه مدیران و کارآفرینان مثلث جایی برای رهبران ارزش آفرین که هنرشان تبدیل آرزوها به واقعیت است

آگهی خود را بلافاصله در همین موقعیت و در همین صفحه به صورت vip و بالا نشین نمایش دهید.