آگهی رایگان درج آگهی رایگان

جوشکاری لوله نفت و گاز

تعداد نتایج :‌ ۶۸ آگهی

فروش لوله استیل مانیسمان 316 ، رده 40

لوله استیل مانیسمان 316 رده 40 مجموعه دیجی استیل ارائه دهنده فاکتور رسمی و غیر رسمی /... لوله استیل مانیسمان 316 رده 40 یکی از پر کاربرد ترین لوله ها در صنایع نفت ، گاز ، پتروشیمی و صنایع دارو سازی و آرایشی می باشد لوله های مانیسمان استیل 316/عبارت 316 در لوله های مانیسمان استیل 316 / و نفت کاربرد دارد

اطلاعات تماس و جزئیات بیشتر
۲ روز پیش | نصیرآباد | دیجی استیل

فروش لوله مانیسمان با قیمت مناسب

فروش مقاطع فولادی و مانیسمان با قیمت های توافقی!!! فروش لوله مانیسمان با قیمت مناسب ارائه نازل ترین قیمت لوله مانیسمان در کشور انواع لوله بدون درز مانیسمان با کیفیت این مجموعه در زمینه فروش لوله مانیسمان با قیمت مناسب فعالیت دارد. لوله های یکدست و بدون درز که هیچ گونه جوشکاری صنعت ایران * مدیریت آقای کاشانی

اطلاعات تماس و جزئیات بیشتر
امروز ۱۰:۵۶ | اصفهان | بورس فلزات رنگی و آلومینیومی ایران

تازه های جوشکاری لوله نفت و گاز

وارد کننده فلنج اسلیپون

وارد کننده فلنج اسلیپون. مجموعه فلزات باهنر ارائه فاکتور رسمی / مستقیم و بدون واسطه... لوله، اتصالات و دیگر تجهیزات کاربر د دارد و معمولا از شیوه هایی Fillet Welding برای جوشکاری استفاده می شود. جوشکاری این مدل فلنج ها از بخش داخل و خارجی انجام می شود تا مقاومت و استحکام آن بیشتر شود... شماره های درج شده تماس حاصل کنید.

اطلاعات تماس و جزئیات بیشتر
بومهن | فلزات رنگی باهنر

لوله استیل مانیسمان 316 رده 40

لوله استیل مانیسمان 316 رده 40 یکی از پر کاربرد ترین لوله ها در صنایع نفت ، گاز ، پتروشیمی و صنایع دارو سازی و آرایشی لوله های مانیسمان استیل 316 می باشد. عبارت 316 در لوله های مانیسمان استیل 316 به معنی نگیر یا نداشتن حالت مغناطیسی می باشد لوله های استنلس استیل 316 مانیسمان رده 40 معادل 83KSI می باشد. بسته به سایز و رده آن مشخص می گردد.

اطلاعات تماس و جزئیات بیشتر
اردبیل | شرکت رویال استیل

فروش نیپل جوش

گروه بازرگانی پیسکو فروش نیپل جوش این نوع جوش برای اتصال قطعات لوله و لوله به پایه های ساختمانی استفاده می شود. از جمله کاربردهای نیپل جوش می توان به اتصال لوله های گاز، آب، بخار، نفت و سیالات صنعتی اشاره کرد. همچنین در سیستم های حرارتی و سیستم های آب شرب نیز از این... نفت قوی شما در دنیای صنعت خواهد بود!

اطلاعات تماس و جزئیات بیشتر
تهران | پیسکو
باشگاه مدیران و کارآفرینان مثلث جایی برای رهبران ارزش آفرین که هنرشان تبدیل آرزوها به واقعیت است

آگهی خود را بلافاصله در همین موقعیت و در همین صفحه به صورت vip و بالا نشین نمایش دهید.