آگهی رایگان درج آگهی رایگان

فروش روغن خام سویا طلایی با بهترین کیفیت

روغن خام سویا تولید شده در کارخانجات روغن طلایی نیشابور، روغن خام آفتابگردان و روغن خام پالم و انواع روغن های تصفیه شده نباتی با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت به فروش می رسد. قیمت روغن خام سویا فله قیمت روغن سویا خام در ماه گذشته افزایش 10 درصدی را تجربه نموده است و بسته به این موضوع که کارخانه تولید کننده آن کدام است قیمت ها بالاتر یا پایین تر خواهد بود. کیفیت روغن خام سویا و روغن خام آفتابگردان از کارخانه بهپاک و کارخانه روغن طلایی نیشابور از بقیه کارخانجات تولید کننده بالاتر است و خریداران عموما مایل هستند تا سفارش های خرید خود را از این دو کارخانه ثبت نمایند. فروش روغن طیور در تهران یکی از انواع روغن های مناسب برای دام و طیور روغن سویا خام یا ترکیبی از روغن سویا خام و روغن آفتابگردان خام می باشد. شرکت ابتکار شیمی بامداد جهت رفاه حال مشتریان عزیز قصد دارد تا کلیه روغن های مناسب برای دام و طیور را در دی ماه 1401 با 3 درصد تخفیف در تناژ 5 تن به بالا به فروش رساند. گفتنی کلیه قیمت های فروش به صورت درب کارخانه تولید کننده می باشد. قیمت روغن طیور در تهران روغن مناسب برای دام و طیور انواع مختلفی دارد. از آنجایی که همواره تلاشمان بر این موضوع بوده که مناسب ترین قیمت ها را ارائه دهیم، حال پیشنهاد ویژه ای برای تمامی مرغداران عزیز و پرورش دهندگان آبزیان داریم. برای آگاهی از قیمت ها و شرایط فروش ویژه می توانید با کارشناسان این مجموعه در ارتباط باشیم.

ابتکار شیمی بامداد

تهران > تهران

تلفن: ۰۹۱۲۶۱۷۴۶۶۳

Email

آدرس: استان تهران - تهران - ملاصدرا

تعداد بازدید: ۱۷۳

بروز رسانی: امروز ۰۰:۳۴

شناسه آگهی: ۲۴۸۷۴۳۰

تازه های روغن های گیاهی

فروش روغن پودر نارگیل

تولید و توزیع روغن پودر نارگیل اصل و مرغوب. با بهترین کیفیت و تولید به روش پرس سرد. ارسال به سراسر کشور. فروش به صورت خرده و عمده.

اطلاعات تماس
تهران | مقدسی

تولید کننده ی روغن نارگیل

اسپوتا شیمی در راستای نیل به اهداف مفتخر به بازه ی زمانی افزون بر 15 سال فعالیت مستمر کادری کارآمد تولید کننده و وارد کننده ی مواد اولیه ی شیمیایی صنعتی با ک...

اطلاعات تماس
تهران | شرکت صنایع شیمیایی اسپوتا