آگهی رایگان درج آگهی رایگان

قیمت عمده روغن زیتون

معین: ۰۹۱۹۵۳۸۰۵۷۲

روغن زیتون در لوازم آرایشی ، دارو ، پخت و پز و صابون و همچنین به عنوان سوخت برای چراغ های سنتی استفاده می شود و در ابتدا از منطقه ی دریای مدیترانه بود ، اما امروزه در سراسر جهان استفاده می شود . در رژیم غذایی ، زیتون ها میتوانند به طور کامل خورده شوند یا خرد شده و به پیتزا و سایر مواد غذایی اضافه شوند و میتوان برای نان ، سرخ کردن ، و یا به عنوان سس سالاد استفاده کرد. بعضی از مردم حتی برای اهداف دارویی از آن استفاده میکنند. زیتون یکی از سه گیاه مواد غذایی اصلی در غذاهای مدیترانه است. دو گیاه دیگر شامل گندم و انگور هستند. درختان زیتون از هزاره هشتم پیش از میلاد در سراسر مدیترانه رشد کرده است. جالب است بدانید ترکیب این روغن با رقم ، ارتفاع ، زمان برداشت و فرآیند استخراج متفاوت است و شامل: اسید اولئیک (تا 83٪)، با مقادیر کمتری از اسیدهای چرب دیگر از جمله اسید لینولئیک (تا 21٪) اسید پالمیتیک (تا 20٪) تشکیل شده است. روغن زیتون فوق العاده بکر مورد نیاز است که هیچ اسیدی های بیش از 0.8٪ نداشته باشد و به عنوان ویژگی های طعم مطلوب در نظر گرفته شود. کاربردها و ویژگی ها: دارای خواص ضد باکتریایی است. دارای بوی قوی “غذا” است، اما دارای خواص دارویی خوب آرامش بخش است و برای شفافیت و درمان پوست ، به ویژه هنگامی که خشک است ، به کار برده می شود. یک روغن مهم پخت و پز در کشورهای مدیترانه ای است و یکی از سه غذای اساسی مدیترانه ای که دو نوع دیگر آنها عبارت اند از: گندم (مانند ماکارونی و نان) و انگور که به عنوان یک دسر و همچنین میوه و استفاده میشود. به عنوان یک سس سالاد و یک عنصر در این سس استفاده میشود. همچنین با غذاهایی که طبع سردی دارند مصرف میشود. هنگامی که این روغن زیتون، با حرارت بالای 210-216 درجه سانتیگراد (410-421 درجه فارنهایت) گرم میشود. بسته به مقدار اسید چرب آزاد آن، ذرات غیر رف شده در روغن سوخته میشوند. به صورت تصفیه شده برای سرخ کردن عمیق به دلیل نقطه دود بالاتر و طعم ملایم مناسب است. روغن زیتون فوق العاده، یک نقطه دود در حدود 165-190 درجه سانتیگراد (325-375 درجه فارنهایت) است در حالی که روغن تصفیه شده زیتون دارای نقطه دود تا 240 درجه سانتیگراد (465 درجه فارنهایت) است.

معین

تهران > تهران

تلفن: ۰۹۱۹۵۳۸۰۵۷۲

Email

آدرس: تهران

تعداد بازدید: ۱۴۲

بروز رسانی: ۲ سال پیش

شناسه آگهی: ۱۶۷۵۱۷۴

تازه های روغن های گیاهی

فروش روغن زیتون بکر ، تولید روغن زیتون

تولید و توزیع انواع روغن زیتون بکر. روغن زیتون بکر با بو روغن زیتون بکر بدون بو. ارسال به سراسر کشور. فروش به صورت عمده و خرده.

اطلاعات تماس
تهران | پورمحمدی

فروش روغن پودر نارگیل

تولید و توزیع روغن پودر نارگیل اصل و مرغوب. با بهترین کیفیت و تولید به روش پرس سرد. ارسال به سراسر کشور. فروش به صورت خرده و عمده.

اطلاعات تماس
تهران | مقدسی