آگهی رایگان درج آگهی رایگان

روغن کنجد

طهرانی: ۰۹۳۸۵۵۴۰۸۸۳

فروش روغن ارده ممتاز کنجد بکر پرس سرد دربسته بندیهای یک لیتری " سه لیتری و گالن 20لیتری روغن کنجد حاوی انتی اکسیدان های طبیعی است که باعث از بین رفتن سرطان های خفته در بدن شده و موجب جلوگیری از سرطان های دستگاه گوارش، پروستات (دومین سرطان شایع مردان) و سینه (د.مین سرطان شایع در زنان) میشود! روغن کنجد به ملکه روغن ها مشهور است. این روغن تاثیر چشمگیری در پیشگیری از بیماریهای مفصلی و ارتروز داشته و هم چنین موجب تعدیل و تنظیم وزن و جلوگیری از پارکینسون و اب مروارید میشود! خواص روغن کنجد برای پوست:مصرف موضعی این روغن پوست را نرم و لطیف می کند. خاصیت ضدقارچی و ضدباکتریایی دارد. غرغره کردن آن، باکتری ها را ازجمله باکتری های سرماخوردگی از بین می برد. روغن کنجد ارگانیک از تصلب شرایین و بسته شدن عروق جلوگیری از بروز سکته قلبی حاوی اسید اولئیک به میزان 38% جلوگیری از بروز اب مروارید طهرانی

طهرانی

تهران > تهران

تلفن: ۰۹۳۸۵۵۴۰۸۸۳

Email

تعداد بازدید: ۹۰

بروز رسانی: ۳ سال پیش

شناسه آگهی: ۱۶۴۵۸۳۶

تازه های روغن های گیاهی

فروش روغن زیتون بکر ، تولید روغن زیتون

تولید و توزیع انواع روغن زیتون بکر. روغن زیتون بکر با بو روغن زیتون بکر بدون بو. ارسال به سراسر کشور. فروش به صورت عمده و خرده.

اطلاعات تماس
تهران | پورمحمدی

فروش روغن پودر نارگیل

تولید و توزیع روغن پودر نارگیل اصل و مرغوب. با بهترین کیفیت و تولید به روش پرس سرد. ارسال به سراسر کشور. فروش به صورت خرده و عمده.

اطلاعات تماس
تهران | مقدسی