آگهی رایگان درج آگهی رایگان

خواص روغن کنجد فرابکر دکتر بیز

سحر شریف: ۰۹۱۹۸۲۲۳۴۲۲

خواص روغن کنجد فرابکر دکتر بیز برای تهیه روغن کنجد معمولا دانه ها را میشویند تا رنگ روی آن از بین برود.سپس دانه ها را آسیاب کرده ودر آب میریزند تا پوست آنها روی آب بیاید بعد از گرفتن پوست دانه ها را خشک کرده و در آب جوش میریزند و خمیر میکنند این خمیر را تحت فشار قرار داده تا روغن آن جدا شود این روغن را روغن سرد می نامند و از تفاله باقیمانده تحت اثر فشار وگرما روغنی به دست می آید که به نام روغن گرم معروف است که البته ارزش غذایی روغن سرد را ندارد تفاله باقیمانده از این مرحله را معمولا برای علوفه دامها به کار میبرند.به خصوص این تفاله از نظر داشتن مواد پروتئینی,غذای خوبی برای گاوهای شیرده است. اگر میخواهید از روغن کنجد استفاده کنید دقت کنید که روغن سرد باشد که به نام FIRST COLD PRESSEDمعروف است,زیرا در اثر حرارت دادن روغن کنجد خواص خود را از دست میدهند خواص مفید کنجد برای سلامتی بدن : از نظر طب قدیم ایران کنجد گرم است کنجد بسیار مغذی است و در اکثر کشورهای فقیر به عنوان جانشین گوشت بکار میرود -کره کنجد که در کانادا بنام تاهیتی معروف است و شبیه ارده است,غذای خوبی برای رشد بچه ها است ارده کنجد به همراه خرما غذایی مقوی برای رشد کودکان و همچنین کارگران یدی است.« حتما میدانید که کنجد چربی بسیاری دارد اما این چربی از نوع گیاهی و چند باندی است. این روغن دارای اسیدهای چرب ضروری است که در ساختمان پوست به عنوان یک جز اصلی محسوب میشود و در صورتی که کمبودی از این مواد مغذی ایجاد نشود پوست کاملا یکنواخت و نرم و لطیف به نظر می رسد و جالب است بدانید که وجود همین چربیهاست که اگر با یک منبع پروتئینی دریافت شود (کنجد به همراه چربی پروتئین قابل توجهی دارد)به ترمیم موهای آسیب دیده پرداخته و از خشکی بیش از حد این عضو نیز جلوگیری میکند و موجب راحتی افرادی می شود که سالهاست از خشکی مو رنج برده و همواره از شانه زدن و رنگ کردن موهای خشکشان می هراسند.امروزه از روغن کنجد بخصوص کنجد سیاه در تهیه انواع فراوردههای آرایشی و بهداشتی خصوصا محصولاتی که برای رفع انواع خشکیها تجویز میشوند استفاده میشود .برای اولین بار چند دانشمند فرانسوی در ترکیه به خواص معجزه آسای این گیاه پی برده و مصرف آن را در در اروپا معمول کردند و امروز غذاهای اختصاصی از آن می سازند و می فروشند و اکنون ترکیبی از آن به نام تامینا معروف است و در فرانسه معمول است .تامینا لغتی است ترکی به معنی کنجد و ترکیبی از آن است. در سال 1924یک دانشمند آمریکایی که در هند به خواص معجزه آسای این گیاه پی برده بود یک سلسله امتحانات عملی را درباره آن شروع کرد و به این موضوع پی برد که این گیاه دارای مواد سفیده ای و چربی است و از همه مهمتر اینکه مواد سفیده ای این گیاه به طور خام نیز قابل هضم است و دارای پانزده نوع مواد سفیده ای است و برای کسانی که نمیخواهند گوشت بخوردند خوردن آن تقریبا واجب است و میتوان آن را گوشت گیاهی نامید.لسیتین این گیاه حتی از باقلای هندی بیشتر است. لسیتین چربی فسفر دارای است که وجود آن برای نسوج و اعصاب نهایت لزوم را دارد و مغز و غدد انسان احتیاج زیادی به آن دارد. تقویت قوه حافظه بشر احتیاج زیادی به این ماده دارد. 📣📣📣📣📣📣📣📣📣📣📣📣📣📣📣 ارسال به تمام نقاط ایران✈️ مشاوره رایگان مشاوره خانم شریف ابادی حتما به سایت ما سر بزنید🙏🏻

سحر شریف

مازندران > پول

تلفن: ۰۹۱۹۸۲۲۳۴۲۲

تعداد بازدید: ۱۹۴

بروز رسانی: ۳ سال پیش

شناسه آگهی: ۱۶۲۲۴۲۵

تازه های روغن های گیاهی

فروش روغن زیتون بکر ، تولید روغن زیتون

تولید و توزیع انواع روغن زیتون بکر. روغن زیتون بکر با بو روغن زیتون بکر بدون بو. ارسال به سراسر کشور. فروش به صورت عمده و خرده.

اطلاعات تماس
تهران | پورمحمدی

فروش روغن پودر نارگیل

تولید و توزیع روغن پودر نارگیل اصل و مرغوب. با بهترین کیفیت و تولید به روش پرس سرد. ارسال به سراسر کشور. فروش به صورت خرده و عمده.

اطلاعات تماس
تهران | مقدسی