آگهی رایگان درج آگهی رایگان

مولاژ آناتومی نیم تنه بدن انسان 1/5 اندازه طبیعی

iremade: ۰۹۱۵۰۵۶۷۷۲۸

مولاژ آناتومی نیم تنه بدن انسان 1/5 اندازه طبیعی این مدل یک وسیله جذاب و مفید کمک آموزشی و سرگرمی است که برای آموزش آناتومی بدن انسان سر، گردن ونیم تنه فوقانی مناسب است. این مدل ازجنس pvcنشکن و فاقد ماده سرطانزای آزبست است و رنگ های به کاررفته بدون سرب وکاملا بی ضرر ومقاوم است که جزئیات اندام ها منطبق با واقعیت روی آن نقاشی حرفه ای شده است که از ویژگی های منحصربفرد این مدل توجه به ریزه کاری ها با دقت بالای علمی میباشد. دارای 8 قطعه است که به راحتی تفکیک وجاگذاری می شوند. ابعاد تقریبی مدل 26×13×10سانتی مترمی باشد. این مدل مناسب هدیه به دانش آموزان کنجکاو و خلاق ،مطب های پزشکان ، آزمایشگاه ها، مدارس وکلیه علاقه مندان به ساختاربدن انسان میباشد. درقسمت چپ سروگردن این مدل ، استخوان های جمجمه ، مغز ، ماهیچه های جویدن و کره چشم ودرقسمت راست آن پوست و موو اعضای صورت دیده میشود. در قسمت قفسه سینه و شکم مدل شش راست و چپ ، قلب ، کبد معده ، پانکراس ، روده بزرگ و کوچک ، طحال ، کلیه ها و مثانه وجوددارد. اهداف آموزشی: *آشنایی با عملکرد اعضای داخلی بدن انسان *آشنایی بادستگاه های بدن انسان (اسکلتی ، تنفسی ، گوارشی ، عضلانی ، ماهیچه ای) *آشنایی بامحل قرارگیری اندام هادربدن *تسهیل یادگیری این مدل از مواد کاملا بهداشتی و pvc فاقد آزبست و رنگهای بدون سرب ساخته شده است.

iremade

خراسان رضوی > مشهد

تلفن: ۰۹۱۵۰۵۶۷۷۲۸

آدرس: https://www.iremade.ir/product/%d9%be%d8%a7%d9%84%d8%b3-%d8%a7%da%a9%d8%b3%db%8c%d9%85%d8%aa%d8%b1-pc-60b1/

تعداد بازدید: ۲۴۷

بروز رسانی: ۱ سال پیش

شناسه آگهی: ۲۲۰۶۳۹۹

تازه های مولاژ و مانکن پزشکی

مولاژ اسکلت 1/2

مولاژ اسکلت بدن انسان در اندازه 1/2 ابعاد طبیعی ساخته شده است. این مدل دارای قطعات قابل تفکیک بوده و به وسیله یک میله بر روی یک پایه پلاستیکی قرار می گیرد.

اطلاعات تماس
تهران | کیمیاگران جوان

فروش مولاژ اسکلت دست

مولاژ اسکلت دست مهم ترین ابزار حرکتی است که انسان به توسط آن می تواند محیط اطرافش را تغییر بدهد. دست می تواند برای کار هایی که نیاز به نیروی زیادی دارد بکار...

اطلاعات تماس
تهران | کیمیاگران جوان

مولاژ مفصل زانو با نمایش رباط

مولاژ مفصل زانو یک مدل آناتومی در اندازه واقعی برای نمایش ساخت زانو است. جنس این مولاژ از PVC است و بر روی پایه قرار گرفته است.

اطلاعات تماس
تهران | کیمیاگران جوان