آگهی رایگان درج آگهی رایگان

قیمت اورینگ وایتون

پیسکو: ۰۲۱۳۶۰۵۶۳۴۸ - ۰۹۹۳۲۴۰۸۲۰۹

💰 برای قیمت اورینگ وایتون، از تازه ترین پیشنهاد ما استفاده کنید! 💰 آیا به دنبال بهترین قیمت برای اورینگ های وایتون با کیفیت عالی هستید؟ ما به شما راه حل بی نظیری ارائه می دهیم. ⭐️ با ما، به قیمت های رقابتی و منصفانه دست پیدا کنید: ✅ تخفیفات ویژه برای مشتریان وفادار ✅ تنوع در محصولات با توجه به بودجه شما ✅ تضمین بهترین قیمت در بازار ✅ اطلاعات بهروز درباره تخفیفات و پیشنهادات ویژه حالا فرصت خود را از دست ندهید و از قیمت های ویژه برای اورینگ های وایتون بهره ببرید. 🛍️ با پیسکو تماس بگیرید و ما به شما بهترین معاملات را ارائه می دهیم. به اقتصاد خود رنگ جدیدی ببخشید! اورینگ   قیمت اورینگ ما همواره آماده ایم تا نیازهای شما را با قیمت مناسب و کیفیت برتر برآورده کنیم. این تنها یک شعار نیست بلکه تعهد ما نسبت به مشتری است. پیسکو، همراهی قوی شما در دنیای صنعت خواهد بود!

پیسکو

تهران > تهران

تلفن ۱: ۰۲۱۳۶۰۵۶۳۴۸

تلفن ۲: ۰۹۹۳۲۴۰۸۲۰۹

Email

آدرس: بهارستان، خیابان امیرکبیر، نرسیده به تقاطع سعدی، بین پاساژ طوس و کوچه ناظم الاطباء جنوبی، پلاک 544، طبقه 3

تعداد بازدید: ۶۶

بروز رسانی: ۱ ماه پیش

شناسه آگهی: ۲۸۶۲۵۴۰

تازه های پکینگ آب بندی

انواع پکینگ

انواع پکینگ های پیستون و گلویی با متریال های وایتون(VITON)-سیلیکون(SILICON)-ان بی آر(NBR)- پلی اورتان (POLYURETHON) CFW-NAK-UN(چینی)-KASTAS-BISSAN-SUPTEX..

اطلاعات تماس
تهران | دنیای آب بند

واترپروف سطوح بتنی ( آب بند پلیمری دو جزیی )

شرکت رزین پی سازه تولید کننده تخصصی محصولات آب بندی بتنی از جمله ژل میکروسیلیس ، عایق قیری امولسیونی ، موم پرایمر ، چسب بتن آب بند، عایق سفید بام ، واترپروف ...

اطلاعات تماس
شیراز | رزین پی