آگهی رایگان درج آگهی رایگان

ایران تندر | اطلاعات مناقصه ها و مزایده های ایران

خانم اکبری: ۰۲۱۸۷۷۶۱۵۴۶

* ارسال روزانه اطلاعات فرصت های مرتبط با کسب و کار شما * ** برای شما که نسبت به فعالیت تجاری خود دقیق و حساس هستید ** *** فروش ویژه اشتراک اطلاع رسانی یکساله ایران تندر فقط 99 هزار تومان *** شما که نسبت به فعالیت تجاری خود دقیق و حساس هستید و قصد دارید سرمایه و درآمد خود را افزایش دهید مسلما می دانید افراد موفق در تجارت کسانی هستند که دیدگاه و تصویری روشنی را از حوزه فعالیت، ابزار لازم برای فعالیتهای تجاری و مهمتر از همه اطلاعات لازم را در اختیار داشته باشند. ایران تندر کلیه اطلاعات روزانه بر اساس زمینه های فعالیت شما طبقه بندی شده و طی ساعات اداری از طریق سامانه ، ایمیل ، فاکس ، اپلیکیشن و پیام کوتاه به همراه اسناد شرکت در مناقصه یا مزایده برای شما ارسال می کند ، دپارتمان مشاوره مرکز نیز در ساعات اداری آماده مشاوره تخصصی رایگان به واحدهای تحقیق و توسعه مشترکان می باشد.

خانم اکبری

تهران > تهران

تلفن: ۰۲۱۸۷۷۶۱۵۴۶

Email

تعداد بازدید: ۶۱۳

بروز رسانی: ۱ هفته پیش

شناسه آگهی: ۸۴۶۷۷۵

تازه های مزایده و مناقصه

مزایده سه پروانه معدن سنگ آهن

سه معدن با ذخیره 6 میلیون تن واقع در بوانات شیراز در حال استخراج با سینه کارهای متعدد در حال مزایده می باشد برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید.

اطلاعات تماس
بوانات | امیر

مزایده اتصالات ساختمانی و بست

یک شرکت ساختمانی اقلام مازاد اتصلات ساختمانی از قبیل سه راهی ، سیفون ، درپوش پوش فیت ، سه راه تبدیل ، سه راه زانو ، بست آویز ، بست سقفی و ...... را از طریق م...

اطلاعات تماس
نوشهر | شرکت توسعه هتل های زنجیره ای آراز
باشگاه مدیران و کارآفرینان مثلث جایی برای رهبران ارزش آفرین که هنرشان تبدیل آرزوها به واقعیت است