آگهی رایگان درج آگهی رایگان

آموزش عکاسی از محصولات

موسسه فرهنگی هنری رواق کریمه: ۰۹۱۲۷۵۰۵۷۵۹

آموزش عکاسی از محصولات برای کسب و کار آنلاین ضروری است. چه بخواهید از فروشگاه خود عکس بگیرید و یا با محصولات دیگران کار خود را شروع کنید ، می توانید با یک گوشی هوشمند ، دوربین با قدرت بالا عکس بگیرید. ابتدا یاد می گیرید که چطور از لوازم عکاسی که قبلا دارید، با یک پسزمینه یکپارچه سفید و لوازم صحنه کار بکنید. سپس در مورد نورپردازی ، از فلاش های کوچک تا استروب های بزرگ، و استفاده از رفلکتورها و دیفیوزرها یاد می گیرید. در نهایت، نکاتی را برای ویرایش عکس ها در فتوشاپ می آموزید. این دوره آموزشی توسط تیم هنر گورو ترجمه و به فارسی دوبله شده است . عناوین اصلی دوره آموزشی : عکسبرداری با گوشی هوشمند با دوربین سایز کامل ایجاد یک سافت باکس برای عکاسی از محصولات کوچک عکاسی در برابر پسزمینه یکپارچه سفید نورپردازی برای عکاسی از محصول رنگ های دقیق عکاسی روتوش عکس های محصولات در پست جهت خرید و دانلود این آموزش با تخفیف ویژه به سایت هنرگورو مراجعه کنید. https://honarguru.ir/product/photography-products/ "

موسسه فرهنگی هنری رواق کریمه

قم > قم

تلفن: ۰۹۱۲۷۵۰۵۷۵۹

Email

آدرس: قم،شهرک پردیسان ، بلوار مولوی ، ساختمان ثبت احوال ، موسسه فرهنگی هنری رواق کریمه

تعداد بازدید: ۱۴۴

بروز رسانی: ۲ سال پیش

شناسه آگهی: ۱۸۷۹۸۱۵

تازه های آموزش عکاسی

دوره آموزش حرفه ای تدوین با موبایل

آکادمی ایلیا سیستم برگزار می کند: دوره آموزش حرفه‌ای تدوین با موبایل سرفصل های دوره: معرفی و نحوه نصب پیکس‌آرت برای ادیت عکس آشنایی با قابلیت‌ها و ابزارهای...

اطلاعات تماس
مشهد | ایلیا سیستم

برگزاری کلاس آموزش عکاسی با مدرک

کلاس فنی حرفه ای عکاسی و فیلمبرداری و ساخت فیلم کوتاه همراه با مدرک بین المللی اساتید مجرب موقعیت شغلی زیاد دوره های کوتاه مدت تماس بگیرید.

اطلاعات تماس
فردیس | رضا مطلق