آگهی رایگان درج آگهی رایگان

فروش اسکن سه بعدی و اپتیک ، قیمت گذاری دقیق و سریع

قیمت اسکن سه بعدی برای اسکن سه بعدی دقیق ( دیجیتایزر ) و دریافت فایل STL یا همان ابرنقاط کافیست با ما تماس گرفته و یا عکس قطعه مد نظر را برای ما واتساپ کنید . ظرف مدت کوتاهی قیمت اسکن ( دیجیتایزینگ ) با دقت یکصدم میلیمتر را برای شما مشخص می کنیم و میتوانید خودتان قطعه را برای ما بیاورید یا مثل بسیاری از مشتریان که برای ما پست یا باربری می کنند ، ارسال کنید. مدلسازی یا Surface سازی نیز برای شما میتوانیم انجام دهیم که دقت و حوصله بالای ما برای تمام مشتریان و حتی همکاران صنف خودمان محرز شده است . در طول این 20 سال فعالیت کد/کم که با کامپیوتر انجام می دهیم ، جزو پیشرو ها و پیشگامان این صنف بوده ایم و تجربیات تولید قالب و قطعات در زمینه های مختلف را داریم که موجب می شود فوت کوزه گری آنها را در طراحی ها و اسکن سه بعدی رعایت کنیم . منتظر تماس شما هستیم.

جاوید

تهران > تهران

تلفن: ۰۹۱۲۵۳۰۵۲۹۹

تلفن: ۰۲۱۷۷۶۵۲۹۳۲

آدرس: تهران ، تهرانپارس ، بلوار اتحاد ، خیابان اول غربی (آباده) ، پ 80 ، زنگ سوم ، طبقه دوم . لطفا از قبل هماهنگ کنید و تشریف بیاورید.

تعداد بازدید: ۵۷۱

بروز رسانی: امروز ۱۴:۲۰

شناسه آگهی: ۲۲۵۱۴۰۷

تازه های اسکنر و پرینتر سه بعدی

فروش پرینتر سه بعدی

دستگاه پرینتر سه بعدی ابعاد 50 در 50 در 50. ساختار کیوبیک، دارای 4 لیداسکرو، گارانتی و پشتیبانی پس از فروش. دستگاه برند نوین لایه نگاران ساخت ایران

اطلاعات تماس
گلبهار | ناصر شاهسون
باشگاه مدیران و کارآفرینان مثلث جایی برای رهبران ارزش آفرین که هنرشان تبدیل آرزوها به واقعیت است