آگهی رایگان درج آگهی رایگان

عرضه سبوس برنج قهوه ای دکتر بیز

سحر شریف: ۰۹۱۹۸۲۲۳۴۲۲

خواص سبوس برنج قهوه ای دکتر بیز بر بدن سبوس برنج گانودرما دکتر بیز برای درمان بیماری هایی مانند دیابت و ریزش مو بسیار موثر می باشد. در سبوس برنج گانودرما بیز، ویتامین های گروه B5 به مقدار بسیار زیادی وجود دارد و برای آن دسته از افرادی که از کمبود ویتامین B رنج می برند، محصول بسیار مفید و سودمندی خواهد بود. ویتامین B6 موجود در سبوس برنج گانودرما مانع از ریزش و سفیدی موها می شود. یکی دیگر از خواص سبوس برنج دکتر بیز، بهبود عملکرد کبد و قلب می باشد. با خرید سبوس برنج گانودرما و مصرف آن بعد از مدتی متوجه می شوید که سیستم عصبی و قوای جنسی بهبود پیدا کرده است. فیبر موجود در سبوس گانودرما دکتر بیز، به درمان یبوست، کاهش کلسترول خون و پاکسازی روده کمک زیادی می کند. علاوه بر موارد گفته شده، سبوس برنج دکتر بیز سرشار از ویتامین E بوده این ویتامین به سبب خاصیت آنتی اکسیدان بسیار قوی که دارد، مانع از چین و چروک پوست می شود. 📣📣📣📣📣📣📣📣📣📣📣📣📣📣📣 ارسال به تمام نقاط ایران✈️ مشاوره رایگان مشاوره خانم شریف ابادی حتما به سایت ما سر بزنید🙏🏻

سحر شریف

سمنان > شهمیرزاد

تلفن: ۰۹۱۹۸۲۲۳۴۲۲

تعداد بازدید: ۱۵۲

بروز رسانی: ۳ سال پیش

شناسه آگهی: ۱۶۱۶۴۲۶

تازه های حبوبات و غلات

فروش دانه سیاه

تأمین و عرضه دانه سیاه با بهترین کیفیت و بالاترین مرغوبیت. فروش دانه سیاه اعلاء با مناسب‌ترین قیمت. فروش به صورت فله و خرده. ارسال به سراسر کشور.

اطلاعات تماس
تهران | مقدسی

فروش تخم شربتی

تأمین و عرضه تخم شربتی با بالاترین کیفیت و بهترین کیفیت. فروش تخم شربتی اعلاء با مناسب‌ترین قیمت. فروش تخم شربتی به صورت فله و خرده. ارسال به سراسر کشور.

اطلاعات تماس
تهران | مقدسی