آگهی رایگان درج آگهی رایگان

تامین کننده روغن مارگارین

یکی از انواع روغن قنادی روغن مارگارین است که شباهت بسیاری به کره دارد اما برخلاف کره که از شیر تهیه می شود روغن مارگارین قنادی از روغن گیاهی حاصل شده و در انواع مختلف در فروشگاه های لوازم قنادی عرضه می گردد. خرید روغن مارگارین قنادی غالبا برای استفاده در شیرینی، بیسکویت و خمیرهای لایه ای صورت می گیرد. همچنین با خرید مارگارین قنادی به ویژه نوع کره ای آن می توانید از آن برای تهیه بیسکویت و کوکی نیز از آن استفاده کنید. غالبا برای ماندگاری بیشتر خمیر بیسکویت، کوکی و برخی شیرینی ها می توان کره را جایگزین مارگارین کرد اما در طرز تهیه سس ها بهتر است از مارگارین قنادی استفاده کنید. به طور کلی از لحاظ میزان انرژی تفاوتی میان مارگارین و کره وجود ندارد اما میزان ویتامین های محلول در چربی به ویژه ویتامین A و E و D مارگارین بیشتر از کره است. همچنین مارگارین برخلاف کره فاقد کلسترول است در نتیجه استفاده از مارگارین به کره ارجعیت دارد. با توجه به ترکیبات پلیمری موجود در مارگارین اسن محصول برای سرخ کردن مواد غذایی مناسب نمی باشد. خرید روغن مارگارین | خرید مارگارین قنادی | قیمت مارگارین قنادی | فروش روغن مارگارین با توجه به کاربرد روغن مارگارین در شیرینی پزی امروزه فروش روغن مارگارین در فروشگاه های لوازم قنادی امکان پذیر می باشد. اگرچه خرید روغن مارگارین در بسیاری از این فروشگاه ها رایج است اما خرید مارگارین قنادی با بهترین کیفیت اهمیت بسیاری دارد. فروشگاه ایران کوک علاوه بر فروش روغن مارگارین با بهترین قیمت مارگارین قنادی ، با ارسال رایگان خود قیمت روغن مارگارین را برای مشتریان خود به حداقل می رساند و بهترین کیفیت روغن قنادی مارگارین را عرضه می دارد. قیمت مارگارین قنادی یک کیلویی در این فروشگاه نسبت به قیمت روغن مارگارین 10 کیلویی به صرفه بوده و می توانید آن را در کمترین زمان ممکن درب منزل دریافت نمایید. همچنین می توانید با مراجعه به سایت فروشگاه ایران کوک سایر روغن های قنادی را مشاهده کرده و جهت خرید روغن صاف قنادی و سایر روغن ها اقدام نمایید.

فودوکو

مازندران > آمل

تلفن: ۰۹۳۹۳۵۶۹۴۹۹

تلفن: ۰۹۱۹۸۰۸۰۸۰۵

فکس: ۰۱۱۹۱۰۰۸۱۸۰

Email

آدرس: مازندران ، آمل ، بلوار طالقانی ، اباذر 31 ، ساختمان ولیعصر

تعداد بازدید: ۱۲۵۸

بروز رسانی: امروز ۰۸:۳۲

شناسه آگهی: ۲۰۹۳۵۳۷

تازه های لبنیات و روغن

فروش روغن بادام شیرین و روغن بادام تلخ

تولید و عرضه روغن بادام شیرین و روغن بادام تلخ اصل با بالا ترین خلوص و کیفیت. تولید به روش پرس سرد می باشد. فروش به صورت فله و خرده. ارسال به سراسر کشور.

اطلاعات تماس
تهران | خالدی

فروش روغن کنجد با کیفیت

تولید و توزیع روغن کنجد با بالاترین خلوص و کیفیت. تولید به روش پرس سرد می باشد. فروش به صورت فله و خرده. ارسال به سراسر کشور.

اطلاعات تماس
تهران | خالدی