آگهی رایگان درج آگهی رایگان

فروش LCR متر خازن سنج EXTECH مدل LCR200

شرکت تجهیزات اندازه گیری وابزار دقیق مشهد دقیق: ۰۹۱۵۷۰۷۸۹۶۲ - ۰۵۱۳۷۱۳۳۸۰۳ - ۰۵۱۳۷۱۳۳۸۰۴

فروش خازن سنج اکستچ مدل Lcr200 محصول آمریکایی توسط نمایندگی انحصاری شرکت مشهد دقیق در ایران به فروش میرسد. extech Capacitor دارای کیفیت و دقت بالایی میباشد؛ و قابلیت نمایش 2000 تا 20000 پارامتر اصلی به صورت همزمان را دارد این اهم سنج دارای یک عملکرد خودکار off است و میتواند غیر فعال شود همچنین قابلیت تنظیم محدودیت Hi/Lo با استفاده از اندازه ها و درصد مطلق میباشد. با استفاده از تست ثابت ساختهشده و یا تستهای آزمایش خارجی امپدانس ولتاژ را اندازهگیری میکند. این مولد منفعل با کمک یک نشانگر باتری به شما در هنگام جایگزینی باتریها هشدار میدهد. از جمله ویژگی های این مولد نمایش همزمان پارامترهای اصلی (L، C یا R) با پارامتر ثانویه و اندازهگیری شاخص، ظرفیت و مقاومت با پارامتر ثانویه Q (کیفیت)، D (Dissipation)، R (مقاومت)، P (فاز)، ESR (مقاومت سری معادل) می باشد .راندمان این دستگاه حالت نسبی دارد و انتخاب اندازهگیری آن با فرکانس بهصورت خودکار انجام می شود .

شرکت تجهیزات اندازه گیری وابزار دقیق مشهد دقیق

خراسان رضوی > مشهد

تلفن: ۰۹۱۵۷۰۷۸۹۶۲

تلفن: ۰۵۱۳۷۱۳۳۸۰۳

تلفن: ۰۵۱۳۷۱۳۳۸۰۴

Email

مشهد خیابان صاحب الزمان ، مجتمع سبحان ، طبقه +1 ، واحد 10

تعداد بازدید: ۵۵۶

بروز رسانی: ۳ ماه پیش

شناسه آگهی: ۱۳۴۰۶۵۲

تازه های خازن

نصب بانک خازنی و فیلتر هارمونیک

شرکت بهینه سازی مصرف برق(bmb) سازنده بانک‌ خازنی تکفاز و سه فاز در 8 مدل(سه مدل تکفاز و 5 مدل سه فاز) نصب بانک خازنی باعث کاهش 20 تا 35 درصدی مصرف برق و از ک...

اطلاعات تماس
سنندج | فریبرز عزتی

فروش سنسور های خازنی، نوری، القایی

فروشگاه نورا الکتریک فروشنده انواع سنسورهای خازنی، نوری، القایی -سنسور خازنی -سنسور القایی -سنسور مغناطیسی -سنسور اولتراسونیک -سنسور نوری با ما در تماس باشید .

اطلاعات تماس
تهران | مرجان رضایی

فروش خازن

اطلاعات تماس
بازار برق اصفهان امروز ۱۲:۰۵ | یزد