آگهی رایگان درج آگهی رایگان

چراغ خورشیدی باغچه طرح شعله

وهسودان: ۰۹۹۳۲۱۷۳۹۷۴

چراغ خورشیدی باغچه طرح شعله با رنگ نور زرد طرح شعله متحرک آتش که به خاطر حالت کم و زیاد شونده تابش دقیقاً یادآور نور مشعل خواهد بود. در قسمت بالایی محصول یک پنل خورشیدی قرار دارد که در طول روز نور خورشید را جذب نموده و از طریق آن باتری داخلی خود را شارژ می نماید. در هنگام شب سنسور حساس به تاریکی به صورت اتوماتیک روشن شده و چراغ مدل مشعل شروع به نورافشانی می کند. این چراغ زیبای باغی در محوطه های باز مانند حیاط خانه، ویلا؛ باغ و تالار های پذیرایی با صرف کمترین هزینه بدون استفاده از برق شهری و سیم کشی مورد استفاده قرار می گیرد و به راحتی قابل حمل است. لطفا توجه نمایید نور این محصول کم و تزئینی است و برای روشن کردن محیط و نورپردازی زیاد مناسب نیست و صرفا جنبه زیبایی فضای باز ویلا یا حیاط و... را دارد. این محصول با دارا بودن صفحه خورشیدی و باتری شارژی داخلی قابل تعویض از نوع شارژی، به شما این امکان را می دهد که با تکنولوژی روز بدون نیاز به سیم کشی و هزینه های بالای نصب ، به راحتی به باغ ، باغچه ، ویلا و حیاط خود نور و روشنایی ببخشید. بدون نیاز به استفاده از برق و اتلاف انرژی نصب بسیار آسان بدون نیاز به هر گونه سیم کشی ،کلید و پریز و مقرون به صرفه طراحی خاص دکوراتیو، با استفاده از نسل جدیدی از چراغ های ال ای دی زرد و سازگار با طبیعت امن برای همه، حتی حیوانات خانگی و بدون خطر داغ شدن، پریدن فیوز، سوختن لامپ و قابلیت جابجایی و حمل آسان روشنایی اتوماتیک به هنگام شب، به همراه کلید خاموش و روشن طول عمر بالا، ضد آب موارد استفاده : محوطه حیاط ، باغچه ، باغ ، ویلا و دیزاین و نورپردازی گیاهان ، گلدان ها ، دیوار های سبز و نورپردازی ورودی ها بسیار مناسب جهت استفاده در تالار ها و مکان های برگزاری تشریفات نورپردازی روف گاردن ، آلاچیق ، بالکنی و محوطه اطراف استخرهای رو باز و بسیاری از کاربردهای دیگر مناسب جهت محوطه آرایی و نورپردازی مکان های خاص و لوکس طریقه نصب: برای نصب چراغ خورشیدی محوطه و باغچه نیاز به هیچ گونه سیم کشی و حتی استفاده از هیچ گونه پیچ و دریل کاری و ... نمی باشد ، می توانید به راحتی و بر طبق نیاز و کاربری خود و با سلیقه خود به هر گونه و در هر جایی که تمایل دارید نصب کنید ، تنها دقت داشته باشید که دکمه روشن زیر پنل را روشن کنید و چراغ در مقابل تابش نور خورشید قرار بگیرد. ویژگی های چراغ خورشیدی باغچه طرح شعله: - نصب بسیار آسان بدون نیاز به هر گونه سیم کشی ، کلید و پریز و - مدت زمان شارژ کامل با نور خورشید: حدود 8 ساعت - حالت روشنایی شعله چشمک زن و روشنایی ثابت - گزینه ای مناسب جهت تزئین باغچه و فضای سبز - دارای سنسور جهت روشن شدن خودکار در شب - دارای پنل خورشیدی جهت شارژ باتری داخلی - بدون نیاز به استفاده از برق و اتلاف انرژی - طول کلی پایه و چراغ: 51.5 سانتی متر - مدت زمان نوردهی: حدود 10 ساعت - قابلیت جابجایی و حمل آسان - جنس ABS با کیفیت - ضد آب و گرد و غبار امکان ارسال کالا به تمام نقاط کشور قیمت : مراجعه به وبسایت جهت کسب اطلاعات بیشتر و خرید پیامکی کد 338611748 را به سامانه 10000309 پیامک کنید و منتظر تماس کارشناسان ما باشید.

وهسودان

تهران > تهران

تلفن: ۰۹۹۳۲۱۷۳۹۷۴

تعداد بازدید: ۱۱

بروز رسانی: ۱ هفته پیش

شناسه آگهی: ۳۱۰۴۱۶۲

تازه های تجهیزات روشنایی

صنایع روشنایی استار

فروش صنایع روشنایی استار *چراغ های خیابانی راکتی *چراغ های خیابانی ماژولار *چراغ های سوله *پرژکتور *پرژکتور ماژولار *چراغ های سوله ای خطی *چراغ های سوله ایUF...

اطلاعات تماس
تهران | رضایی

روشنایی و پرژکتور

انواع پرژکتور led پروژکتور چراغ انواع پروژکتور شارژی پروژکتور SMD و LED با حداقل مصرف برق برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید(زمان پاسخ گویی ساعت 8 تا 6 عصر )

اطلاعات تماس
تهران | رضایی