آگهی رایگان درج آگهی رایگان

فروش قارچ گانودرما ، نماینده فروش قارچ گانودرما

معصومه عباسی: ۰۹۰۲۴۹۸۷۱۱۳

: پودر قهوه، جینسینگ، پودر ریشی (گانودرما لوسیدم)، پودر خرنوب، شکر، خامه ای کننده غیر لبنی(شربت گلوکز ،جامد، روغن گیاهی،سدیم کازئینات (مشتق شیر)، دی پتاسیم فسفات، پنتاسدیم تی فسفات، دی اکسید. قهوه یکی از نوشیدنیهای رایج است که امروزه در بین جوانان طرفداران زیادی پیدا کرده است. عدهای مصرف آن را برای سلامتی مضر میدانند، اما این نوشیدنی طبیعی نیز مانند بسیاری از خوراکیهای دیگر خواصی دارد و باید در مصرف آن تعادل رعایت شود تا مشکلی در پی نداشته باشد. قهوه فوری سوپریم همراه با پودر قارچ گانودرما و جینسینگ 20 عددی نوشیدنی انرژی دهنده صبح و یک قهوه سبک و ملایم با طعم خامه ای و شیرین است . قارچ گانودرما خواص درمانی زیادی دارد از جمله پیشگیری و درمان هپاتیت، مشکلات گردش خون، کنترل کلسترول، درمان سرطان معده، بیخوابی، آسم و دردهای عصبی به دلیل وجود ویتامین ها، آنتی اکسیدانها و همچنین پروتئین موجود در آن . ترکیب عصاره این قارچ همراه با با کیفیت ترین قهوه جهان یکی از بهترین راه های مصرف این قارچ است. این محصول برای اولین بار در خاورمیانه در انواع کافه لاته، کافه موکا، کافه سوپریم و شکلات داغ عرضه شده است ارسال رایگان به سراسر کشور جهت مشاوره و ثبت محصول باشماره درج شده تماس بگیرید.

معصومه عباسی

اصفهان > دولت آباد

تلفن: ۰۹۰۲۴۹۸۷۱۱۳

تعداد بازدید: ۳۷۰

بروز رسانی: ۶ ماه پیش

شناسه آگهی: ۱۵۹۱۹۴۷

تازه های پرورش و فروش قارچ

تولید ‌پرورش فروش قارچ دکمه ای

بزرگ‌ترین و مجهزترین کارخانه کشت و صنعت قارچ در منطقه آزاد ماکو و شمال استان آذربایجان غربی ( کرال قارچ دکتر مهر علی زاده )

اطلاعات تماس
ماکو | دکترمهرعلی زاده

تولید و بسته بندی قارچ خوراکی

دارای تجهیزات صنعتی و کاملا بهداشتی و سردخانه و اتاق ایزوله با کادر مجرب و خط تولید

اطلاعات تماس
شوط | دکترمهرعلی زاده

پرورش دهنده قارچ

من دارای فضای 150 متری می باشم جهت تولید قارچ به یه نفر سرمایه گذار و وارد به پرورش قارچ نیازمندم

اطلاعات تماس
کرج | شخصی امیر محمدی

تامین و فروش قارچ عمده

تامین و فروش قارچ عمده سلام فروش قارچ عمده درب کارخانه محدوده ورامین. فروش بالای 50 کیلو

اطلاعات تماس
ورامین | حسینی

صادرات و واردات انواع قارچ

تاییدیه های کیفی، بهداشتی و سلامت کالا موجود برای این محصول : مجوز دامپزشکی و اداره بهداشت و عضو تعاونی و انجمن بسته بندی محصولات پروتئینی کشور گواهی سلامت خ...

اطلاعات تماس
تهران | امینی