آگهی رایگان درج آگهی رایگان

استعلام و اخذ مجوز مرغداری گوشتی

حسین متقی طلب: ۰۹۲۰۹۳۰۱۱۰۱

با در نظر گرفتن اینکه درخواست ها برای تاسیس طرح های صنعتی از جمله مرغداری گوشتی به دلیل کمبود دام و طیور رو به افزایش است ، سرمایه گذاران در بخش کشاورزی به دلیل کمبود منابع معتبر برای کسب اطلاعات چگونگی استعلام و اخذ مجوز با چالش هایی اساسی رو به رو هستند که مرکز آمایش سلامت سرزمین با ارائه مشاوره تخصصی در بخش دامپزشکی، کشاورزی و دامپروری با کادری مجرب و کارآزموده آماده ارایه خدماتی چون استعلام تا صدور مجوز بهره برداری به سرمایه گذاران، طراحی نقشه، تامین تجهیزات استان گیلان می باشد. همچنین در این مرکز خدمات زیر ارائه می گردد : مشاوره اخذ مجوز تامین تجهیزات سایت پلن مدیریت و اجرای دوره پرورشی مشاوره کسب و کار استعلام تا صدور مجوز بهره برداری صفر تا صد با حضور کارشناسان خبره ارائه خدمات در محل آیا تا کنون برای راه اندازی مرغداری ، دامداری، استخر ماهی آموزش لازم را دیده اید ؟ مرکز آمایش سلامت سرزمین با همکاری آموزشگاه کارآفرین آمادگی خود را جهت برگزاری صفر تا صد دوره های مهارتی برای علاقه مندان و فارغ التحصیلان دانشگاهی اعلام می دارد.

حسین متقی طلب

گیلان > رشت

تلفن: ۰۹۲۰۹۳۰۱۱۰۱

فکس: ۰۱۳۳۲۵۸۱۰۱۹

Email

آدرس: بلوار قلی پور به سمت جهاد بعد از پمپ بنزین نبش کوچه پنجم ساختمان کارآفرین

تعداد بازدید: ۲۷۵

بروز رسانی: ۱ سال پیش

شناسه آگهی: ۲۲۳۶۱۸۸

تازه های طراحی و احداث دامداری

سرمایه گذار جهت دامپروری

سرمایه گذار جهت تامین دام برای دامپروری (دام گوشتی ،گوسفند)سود تضمینی با حداقل ریسک، برگشت سود و اصل سرمایه به صورت توافقی

اطلاعات تماس
لیکک | رحمان پناهی

فروش دامداری 10000 متری

فروش دامداری متراژ 10000متر صنعتی داری اتاق کارگری 5 عدد دفتر کار شیردوشی مجهز و فعال انبار و سوله سیلو چاه آب و برق 3 فاز و گاز و ..

اطلاعات تماس
پاکدشت | شخصی

فروش 1600 متر زمین دامداری

1600 متر زمین حاشیه 30 متر زیربنا آهن و آجر 600 متر سند 6 دانگ امتیازات آب و برق و گاز موقعیت عالی قیمت توافقی

اطلاعات تماس
قوچان | بدلی